kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

2 Mars

Heey !

Idag är det äntligen färdigt, nu har jag äntligen min lägenhet ! :D:D
Skrev kontrakt och fick nycklar idag ! :D   Så ska börja flytta in imorgon :)
För idag hann jag inte riktigt med det, fick komma in och skriva kontraktet sent, för mamma va tvungen att va me, men de löste sig, och sen så vare inte mkt tid kvar. För skulle ju åka och besikta bilen kl.16 :)
Den gick igenom med blanka papper, :)  fast de va ju iofs en ombesiktning men wtf :D
Han gick iaf igenom min fina bil ! :D
Sen så har jag varit med Veronica och William hela dagen, och med Linda oxå ! :D Hur trevligt som helst !

Men imorn ska vi iaf börja flytta lite saker jag får in i min bil på dagen, jag och Veronica och William såklart, sen kommer pappa hem imorn eftermiddag och kör de lite större och tyngre sakerna :D
Som sängen och soffan och så :P
Guu så kuul, längtar tills jag får fixa och dona med allt på mitt eget lilla sett, :D Så som jag vill ha det, massa ljus överallt ska jag ha, och massa fint ! :D
Hihi, längtar verkligen :D
Sen kommer jag närmre Linda, Veronica, Marcus och William, och självklart Bella buus :D
Men de blir längre till jobbet, men är ju van att åka den biten ändå, så de gör inte så mkt, de är inte så jätte långt, :)
hihi !

Men det är det jag har gjort idag, ! :D

Har även bestämt mig för att ha en låt varje månad ist för flera stycken jämt, så byter ut låten varje månad, och har ni tips eller klagomål, kommentera ! :D
Alltid kul att veta vad ni tycker, ni som läser, om det är någon som läser, haha.
Det kanske bara är jag som tror de :D;)
Let me know if you read my blog, will ya' ? :D

Nu ska jag nog krypa i säng ska upp tidigt och börja packa lie grejer i bilen och åka till mitt nya hem och lasta av det, och hämta upp Veronica och köra de vändor vi kan göra :D Ska bli kul, jätte kul !:D


God natt och sov gott !



There Is nothing else I can say..
• °°•-» Miickzz´♥

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback