kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

19 Mars

Heey !

Ja, idag hare inte hänt så jätte mkt faktiskt, sov rätt länge imorse, hur skönt som helst, men de skulle ju inte skada med lite sällskap faktiskt.
Fixade och donade lite här hemma, och gjorde mig iordning för att åka och jobba, jobbade 16-20 så de va lite skönt :)
Efter jobbet skulle jag ha lekt lite me Bellabus, men hennes lillasyster kom så vi får leka en annan dag ist :)
Så när jag kom hem gjorde jag inte så mkt, tog de lugnt, lagade lite mat, åt i min ensamhet, och pratade av mig med Kate.
De behövs ibland, hon finns ju som min lilla mini psykolog :)  Och jag som hennes, :)
Sen har jag bara sms:at me en viss person, annars så inte mkt mer.

Och nu ligger jag i sängen igen, ska eventuellt kika på en film, men vet inte om jag orkar innan jag somnar, :P
Så de blir ett kort inlägg idag, är för trött just nu.
Men skriver mer imorn om jag hinner :) Och orkar.




Du, du betyder mkt, du vet bara inte om det än, ´<3




God natt och sov gott !


There Is nothing else I can say..
• °°•-» Miickzz´♥

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback