kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

17-18 Mars

Heey !

Har inte skrivit på några dar, igen, vilket inte är så ovanligt, men hinner jag inte så hinner jag inte :P

Iaf, så jobbade jag lite igår, men usch och fy va jag inte var laddad för det, upp och jobba klockan 7 när man inte är så kry, usch vad jag har ont i halsen och svullna halsmandlar efter lördagen. =/
Men det är väl sånt man får leva med helt enkelt.
Men som tur va så behövdes jag bara till 11, med tanke på att jag bara  va en back-up då, vilket va skönt att åka hem kl.11 eftersom att jag inte mådde så jäkla bra. Hem och vilade, sov någon timme, sen umgicks jag lite med Bella :)
Sen gjorde jag inte så mkt mer, tänkte på dig dock, men de gör jag varje dag numer, så de är inget ovanligt. :P

Idag då, jo sov läänge idag, men de är skönt att kunna göra det när man inte är så kry, har fortfarande ont i halsen och är svullen som satan, ditt fel ! :P
Det låter nästan som att jag har två stora badbollar i halsen när jag pratar, haha, hur kul som helst :P
Men Bellabus kom över en sväng när jag väl hade vaknat, hjälpte henne med hennes dator, och hjälpte henne även att få i en liten kula till hennes pirecing i läppen, till ringen alltså, va lite knepigt men det gick :)
När Bellabus hade gått så började jag städa lite här hemma, usch va tråkigt de va, brukar tycka om att städa och så, men idag var jag inte upplagd för det alls, men behövdes verkligen, faen började få oinbjudna husdjur under sängen, haha !
Men städade iaf hela lägenheten, men den är inte så stor så det gick bra :) Sen hoppade jag inte i duschen, och satte mig i soffan och kollade på Monsters Inc.
Men kollade inte klart på den, för jag gick ner till tvättis och mötte Bellabus, hjälpte henne med tumlarna där nere, visade hur man ändrar så de bli extra torrt ist för bara torrt :P haha, för jag är ju så teknisk, eller inte :P
Sen följde jag med henne upp, en sväng. Va trevligt att bara va, :)  Min lilla mupp och jag ! <3
Pratade en massa, en del om en privat person. :)  och åt chokladrutor, och drack lite 7up :)
Sen gick jag hem och kände mig allmänt låg, vet inte varför, men orkar bara inte längre.
Usch, varje dag känns som en enorm nederbörd för mig just nu, vet inte hur mkt mer man klarar av. =/


Ja just nu kommer jag ihåg de, pratade med mamma och mormor i måndags ju, och fick reda på att jag har fått ett köksbord, och pratade med pappa igår med, så han kommer och lämnar det på söndag, FINALLY !:D
Så han och mamma kommer och fikar lite då, trevligt ! :) Sen jobbar jag kvällen där med, så hela dagen är bokad :)
Men de ska bli trevligt att få lite mer ordning här hemma, ska även upp med två vägg hyllor i vardagsrummet, och så har jag ett sängbord jag ska hämta i österby med :)
Så snart har jag ordning här, ska bli kul att få det, då känner man sig mer hemma :)
Sen så äre lite små grejjer som ska upp med, ska sätta upp en skena i taket mellan vardagsrummet och sovalkån så det blir som ett litet sovrum där bakom, och då slipper jag också ha sängen mitt i allt :P
Får även lite mörkare på morgon de dagar jag har sovmorgon. :)
Ska bli skönt som sagt att få ordning på allt ! Och så lovar jag att jag ska ta bilder och lägga upp :D

Nu iaf, ska jag väl krypa i kojjan tror jag, blir ju tyvärr själv nu förtiden, men vad gör man..
Hörs imorn om jag hinner, och inte har nå annat för mig :)





God natt och sov gott !


There Is nothing else I can say..
• °°•-» Miickzz´♥

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback