kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

14, 15, 16 Mars

Heey !

Förlåt att jag inte ha uppdaterat på senaste, men har haft en del att göra och massa tankar på allt runtomkring.
Jag kan ju erkänna att jag inte har mått så bra på senaste, det gör jag iofs inte nu heller, och jag erkänner det nu.
Men jag försöker ta mig upp, och försöker verkligen vara glad. Men just nu känns allt så jäkla fel bara.
Jag försöker men jag kan inte alltid vara stark, även fast det är många som tror de. =/

I lördags iaf, så sov jag rätt länge då jag inte va hemma förns sent, eller tidigt på morgonen :P Skulle jobba då med, gick 15-20 och det gick bra.
När jag kom hem ringde jag till mina kära vänner i Skyttorp, skulle nämligen dit idag igen och umgås.
Men när jag prata me Annso så visade det sig att hon inte mådde bra idag heller, och Danne låg tydligen oxå och mådde dåligt, så jag sa att jag kunde komma en annan dag ist, när dom kände sig bättre.
Så då fick jag helt plötsligt inget att göra, och hade jätte tråkigt. Linda jobbade natten så kunde inte umgås med henne, så jag visste inte alls. Och alla andra som man bruka prata me på msn, näe dom va ju självklart ute på äventyr.
Men sen till slut ringde jag iaf till Bellabuus, och hon skulle oxå bort hon, men kunde leka med mig tills hennes buss gick, för hon skulle nämligen till Bowlan i Easthammer(Östhammar), och prata lite med en klasskompis till henne.
Hon kom förbi och vi åkte runt lite i Gimo, för att fördriva tiden lite grann, haha, lite kul hade vi allt :P
Iaf inne på bostadsområdena ;) eller hur Bellabuus ? :)
Och sen från ingenstans så fick jag för mig att jag minsann kunde köra Bellabuus till Bowlan så hon slapp ta bussen alldeles ensam, så vi åkte dit. Väl där så vänta vi på busslasset som kom precis efter oss, :)
Jag hade ju inte råd att gå in, lever fattigt nu fram till lön ja, ;P  Men Bella ville att jag skulle me in, så hon låna ut pengar till mig :) Sötan ! <3
Där inne träffa vi alla möjliga, fulla pojkar och flickor :)
Vissa bättre än andra, :)
Men lilla jag va ju nykter och körde, så jag hade extra kul åt alla fyllon :P  Men de fick mig iaf att tänka på annat ett tag :)
Men vi har sagt att vi får ta och göra om det, men då ska vi båda dricka, och vi ska bowla då med :) Hur kul som helst ! :)
De får vi ta efter löning och så ! :D


" She finally drank her pain away, a little at a time, but she never could get drunk enough to get him of her mind. "




-Jag skulle kunna göra vad som helst för att du skulle spela och sjunga för mig igen.
.



I söndags, så va alla bakis förrutom lilla jag som inte drack något alls i lördags, vilket inte är ovanligt nu för tiden.
Har väl gått och blivit nykterist eller nå :S 
Men åandra sidan så har jag kul ändå, beroendes på vilka jag umgås med, och den kvällen va de två personer som lyckades med det. :)
Så söndagen vart mer av en slapp dag, umgicks lite med Linda, och vi hade en liten make-over här i min lägenhet, hon ville ha fina kläder på sig inför måndagen. Då det va rättegång, som vi skulle gå på.
Vi kollade även på film, och hade det allmänt myspys, :)
Tack, Linda för allt ! <3

På måndagen, idag, så var det som sagt rättegångsdags, klockan ringde 07:00 och då vare bara att kliva upp och göra sig iordning för att åka, för vi hade fått höra att rättegången började kl.09:00, så vi stressa in och kom upp där och såg då på lappen att den börja kl.10:00, så vi hade stressat i onödan, men de gjorde inget alls, vi lyckades få tiden att gå iaf.
Och den började inte ens kl.10:00, den börja mkt senare kommer inte ihåg exakt, men kke 20-30 minuter senare.
Jobbigt att bara stå och vänta. Men till slut börja den, och det gick bra iaf.
Han friades helt och hållet, han var ju trots allt oskyldig till brottet.
Så det kändes bra att gå därifrån och veta att han släpptes och vart helt utan dom. :)

Efter rättegången vare bara att skynda hem, som satan. Skulle ha möte me en snubbe från Folksam, om försäkringar och sånt, väldigt vuxet, vuxen poäng till mig ! :)
Det gick väl bra, men han skulle skicka ut papper till mig som jag skulle kolla på och läsa igenom själv, så att jag får bestämma mig för vad jag vill ha.:)
Mötet var klart efter en halvtimme, så då åkte jag, Linda och Danne till Värdshuset och käkade lite, ingen utav oss hade ätit något på hela dagen, så vi va ganska så hungriga.


Förlåt, för idag, men visste inte vad jag skulle säga, om jag skulle säga något överhuvudtaget.



Sen åkte vi hem till Linda och Danne och fikade, och sedan vidare till Alunda, till Linda´s stall :)
Och efter det åkte jag hem, och tog det lugnt, :)



Har btw blivit total förälskad i en låt, på nytt kke man ska säga, har alltid älskat den, men efter lördagen så kan jag inte låta bli att lyssna på den, tack vare dig ;



Ska upp och jobba imorn så borde kke sova nu, och de ska jag med. :)
Har hunnit med mkt idag tycker jag faktiskt.
Men nu ska jag krypa ner under täcket iaf, klockan ringer 05:30 imornbitti.


God natt och sov gott !


There Is nothing else I can say..
• °°•-» Miickzz´♥

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback