kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

13 Mars - Uppdatering

Heey !

Nu har jag precis kommit hem och tvättat bort smink, borstat tänder och krypit ner i sängen.
Efter att ha vare lite fyllechaffis :)  Jag och Bellabus åkte först ut till Skyttorp till Danne och Annso :)
Där jag skulle vänta på att Carro skulle ringa, så att jag kunde hämta henne. :)
Och när vi precis hade kommit dit, hann kke sitta nån minut, nej då ringer Carro, och jag tänker vafaen klockan va kke 23-23.30 någonting, ska hon hem redan :P Och så svarar jag med; " Ska du hem redan ?!"
Och hon skrattar åt mig och säger att hon bara ville veta vart jag befann mig, och då va jag ju i skyttorp, hon ville veta på ett ungefär hur lång tid de skulle ta för mig att åka till flustret därifrån, och sa ca 25 minuter :)
Och de vart hon nöjd över, och vi sa hej och la på :) Hörde nog allt att hon va lite fuller då, Caroline :D haha
Sen så spelade vi lite kort, Ludvika :) hur kul som helst, men Annso började må lite dåligt så hon gick och la sig så jag, Danne, Patrik och Bella fick sitta själva och kolla på tv, :)
Sen från ingenstans bestämmer sig grabbarna för att dom minsann ville ha hamburgare, så vi åkte in till staden, och eftersom att jag va den enda nyktra så fick ju jag självklart köra :P haha
Dom käka sen åkte vi tillbaka hem till skyttorp :)

Då tyckte jag att de va smart att åka in till stan redan då och vänta på Carro ist, för klockan var nämligen 2.00 då, och hade på känn att hon skulle ringa snart, och de gjorde hon, jag hann komma till Storvreta rondellen, och då ringde hon, och jag va ju redan på g då så :) Men snabbt gick det ju inte på E4an iaf, fysatan va det snöade då, jag såg ingenting typ, kunde inte ha helljus på, och såg knappt me halvljusen heller. =/ Riktigt äckligt va det !
Men fram kom vi till slut, som tur va så avtog snöandet lite inne i Uppsala iaf.
Hämta upp Carro och hennes kompis, kompisen skulle till Nyby, och de va på vägen som jag åker mot 288an, hatar att köra igenom stan, tycker att de är enklare att köra på utkanten :)
Så släppte vi av kompisen, som jag inte riktigt uppfattade namnet på tyvärr. :P Och hon sponsrade med lite bensin pengar, vilket va hur rart  som helst, och som hon egentligen inte behövde, :) Så det var snällt av henne ! :D
Hon tackade för skjutsen och vi rullade vidare till Statoil, för att tanka, Carro skulle tanka min bil på statoil kortet, som lön för att jag ställde upp att hämta henne. :)
Vi tanka och Carro gick sedan in i butiken och handlade en dricka, och lurig som jag är så flyttade jag självklart på mig, så att jag stod lite på sidan av men ändå så att hon skulle se mig när hon kom ut ur butiken.
Men troru hon såg mig eller ? Nej självklart inte. :P
Och guuu så kul det var, hennes min går inte att beskriva och hur jag skratta åt henne, HAHA !
Hon va tydligen helt inställd på att jag skulle stå där vid pumpen, men nej det gjorde jag inte, så hon vart lite chockad :P
Med hennes egna ord så sa hon att hon för stunden kände sig lite ensam och övergiven :P HAHAHA !
Kan inte sluta skratta när jag tänker på det  ! Hur kul som helst va det iaf ! :D Det tyckte iaf jag !
Hennes min visade typ att hon trodde att vi hade åkt ifrån henne, :P haha !
Jag hade iaf kul, och jag är lätt road ibland :D
Hihihi !

Sen kom vi iaf iväg hemmåt, och lilla Caroline lyckades faktiskt hålla sig vaken heela vägen hem, vilket hennes karl aldrig har lyckats med faktiskt ! :P haha ! Bra gjort Caroline ! :D
Lilla extra mamman :D<3


Men nu är jag som sagt hemma, var tvungen att uppdatera allt när det ändå var färskt :)
Men nu ska jag krypa ner under täcket och sova, är lite trött nu :)
Upp imorn, jobbar kväll, men kan ändå inte sova hela dagen :P




God natt och sov gott !


There Is nothing else I can say..
• °°•-» Miickzz´♥

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback