kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

12-13 Mars

Heey !

Vart inget bloggande igår, blev väckt av dom på jobbet, vart inringd så jobbade kväll igår.
Börja kl. 14 och gick till kl.20 :) Skönt att få jobba mkt igen :)
Allt gick bra med, och ingen jobbigt hände. Som tur är, men de kommer väl snart antar jag..
Efter jobbet så åkte jag hem och tog det lugn bara, videosamtala lite me Kate och Fredrik bara, annars så hade jag mest tråkigt och kolla lite på tv och så. Men va lite för trött för att blogga. :P
Gick och la mig ganska tidigt ändå, och vaknade sent idag, skönt att få sova ut nu me, slippa massa skrik och så vidare som de va hemma hos mamma och pappa..

Idag har jag väl lite planer ikväll eller i natt. :)  Ska hämta min gamla granne på krogen ikväll :) Och förhoppningsvis så spiller hon inge cola i bilen idag :P haha
Annars tills dess vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. =/ Får väl kidnappa någon att leka me så länge :)
Linda jobbar ju natten i natt så henne kan jag inte kidnappa nu, hon går tre nätter nu :) haha !
Meehn jaa, får väl leta reda på någon som vill leka med mig :) haha
Men nu ska jag nog hoppa in i duschen tror jag, sen får se vad jag hittar på. :)

Men jag kke uppdaterar igen sen i natt eller i kväll, får se när jag kommer hem.




Nya låten är iaf; Laura Pausini & James Blunt - Primavera Anticipada(It's my song)



Hej så länge ! :D



There Is nothing else I can say..
• °°•-» Miickzz´♥

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback