kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 1 gånger

10 & 11 Mars

Heey !

Har inte uppdaterat sen i måndags, =/  Överlevde dagen iaf, i min ensamhet.
Jobbade iofs, men de fick mig inte på andra tankar just då. Kunde inte tänka på annat.
Hur den dagen skulle ha vart om det nu inte hade tagit slut, och inte allt de där hade hänt.
2 år hade de varit då, och undrar lite hur livet hade sett ut om de hade varit annorlunda, om inget av de där jobbiga hade hänt. Om jag inte hade blivit så sårad och nertryckt som jag vart. Om han inte hade valt att gå, och göra som han gjorde emot mig. Hade allt varit bra då ? Hade vi haft det bra ? Hade jag vart gravid ? Hade vi varit fötlovade ? Hade vi flyttat till något större ? Hade vi haft det bättre ?
Det är fortfarande många frågor som går runt i huvudet på mig, tyvärr. Men det är den dagen som fick mig att tänka.
Jag vet att jag inte vill gå tillbaka, för han gjorde mig så ledsen och han gick bakom ryggen på mig.
Han valde att gå, men jag kan inte förneka att saknaden finns där. Men tanke på att gå tillbaka finns inte ens.
Jag varken vill eller skulle klara  av det igen, en gång är alltid fler gånger. Och så ska det inte vara. Inte i ett förhållande, där man säger att man älskar någon, och skulle göra allt för denne.
Men men, jag ältar fortfarande en massa, men kan inte hjälpa vad jag tänker. Det gör fortfarande förbaskat jäkla ont ! =/
Nu har det snart gått 4 månader, och smärtan finns ännu kvar, tårar rinner fortfarande. När faen ska det kännas bra igen ?
När faen ska jag få må bra, och skratta på riktigt igen ?

Iaf, vet inte hur mkt man orkar längre. Det känns inte som att jag kommer någonstan just nu, jag står bara och trampar på samma plats hela tiden, och tankarna yr runt som en orkan i huvudet. =/
Jag är bara en människa, jag orkar inte hur mkt som helst.
Men ändå anses jag vara stark ? Vart har folk fått det ifrån ? Jag sitter ju här och skriver ner saker som visar att jag inte är det. Så vart får ni det ifrån ? Här har ni ju beviset..
Han betydde något för mig, och jag älskade ju självklart honom, men som jag sa, så skulle jag aldrig klara av att ta tillbaka honom, efter allt. Och det vill jag inte heller, så tro inte det bara för att jag skriver om honom.
Men jag måste de för att få ut allt, och få ut honom ur mitt huvud.


Annars så jobbar jag och står på, kommer hem, fixar lite hemma, tar hand om mig själv, umgås me kompisar.
Men det är ungefär så mina dagar ser ut, mår inte tillräckligt bra för att göra så mkt mer. Tyvärr.
Men det är så det är, de får ta den tid det tar, en dag kommer jag eventuellt kunna må bra igen, hoppas det iaf.
Och den dagen kommer nog att vara en bra dag, då jag äntligen kan le och skratta med hjärtat igen, och vara den person jag brukade vara, innan allt hände.
Får hoppas på det.


Without you, I live it up a little more everyday
Without you, I’m seein myself so differently
I didn’t wanna believe it then
But it all worked out in the end
When I watched you walk away
Well I never thought id say
I’m fine
Without you



Näe nog me sånt, idag har jag mest tagit det lugnt, väntade mig att han skulle komma och lämna en del saker som jag hade glömt i lägenheten, men han kom inte och hörde inte av sig heller, men men, det va väl lika bra.
Han gör väl det imorn ist, kke. Vill iaf ha tillbaka mina saker. Sen va som händer sen de vet jag inte, men förhoppningsvis ingenting, har inte så mkt att säga honom just nu. Och han har inte så mkt att hämta hos mig heller, inte efter allt han gjorde och efter hur han behandlade mig. Det får gå snabbt isf, har inte så stor lust med annat.
Linda kom över och vi åt tillsammans, kollade på film; Baby Mama, och sen fikade vi.
Åkte till hennes stall och sen hem till mamma och pappa, skulle hämta nya skattelappen till bilen, och hämta lite post som hade kommit dit.
Sen åkte vi hem hit och fikade lite till, sen åkte Linda hem, och jag vart ensam igen, men det är ganska skönt ibland med.
Får tid att tänka, och behöver inte tänka så mkt på hur man ska vara runt alla. Jag kan vara jag då.

Men nu ska jag väl försöka sova, och förhoppningvis så har jag något lite trevligare och roligare att skriva om imorn.
Ska byta ut låten med, har bestämt vilken redan, men byter den imorn :)




God natt och sov gott !


There Is nothing else I can say..
• °°•-» Miickzz´♥

Comments
chivone säger:

hej tjejen vet att vi typ aldrig ses men ville bara säga att de blir lättare hur svårt de än verkar nu men de har du säkert hört flera ggr. Men ialf,när ja gjorde slut m Jocke va ja riktigt nere i flera mån & de tog nog minst ett halvår innan ja mådde bra igen,men de gick på något sätt,varje dag kändes bättre & bättre sen en dag va de bara bra! Men snart kommer sommaren då känns de alltid bättre:)Man glömmer aldrig men de gör mindre ont. ta hand om dig,e så nyfiken på bloggar så kommer nog läsa din om du inte har nåt emot de:) kram chivone(chippen)

Skriven: - Hemsida: http://xchivonex.blogg.se/

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback