kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

1 Mars

Heey  !

Tänkte skriva ett inlägg så här mitt i natten, borde sova för jag är tok-trött :P 
Men ska sova snart :P

Idag har jag haft tok-kul ! :D Jag, Carro och Maya hare vare ute och åkt i pulkabacken vi har här, hur kul som helst !
Åkte öve gupp och massa ! :D  Carro och Maya lyckades me en klotvurpa med tefatet i backen utanför huset :P haha !
Hur jäkla kul som helst, och de bästa av allat, fick det på film ! Woho ! ;D
Vi va ute i flera timmar, men kul va det, och Maya va hur glad som helst ! :D

Efter allt lek gick vi in och värmde oss lite, sen åkte vi in till Gränby och handlade lite, och åt lite middag på Max :P
Muuumma ! :D
Sen hem och busa lite, innan Mays skulle krypa ner i säng och sova. :)

Annars så har det varit lugnt idag :)  pratat lite med Kate, Boman och Andreas på msn, :)
Duschade gjorde jag med, och ska sova snart, och hoppas på att jag får nycklarna till min lägenhet imorn :D:D
Ska även besikta bilen, och Veronica och Willw följer med på det :)
Så mkt göra imorn, och får jag nycklarna så ska jag försöka flytta med :D haha..
Ska blii såå skönt ! :D




Men nu ska jag krypa ner i sängen :)
Hörs imorn :)

God natt, och sov gott ! :D

There Is nothing else I can say..
• °°•-» Miickzz´♥

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback