kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

9 Juni

Heey !

Det har varit en lugn dag idag med, :)
Pratade med Linda imorse, hon ringde väl mer eller mindre och väckte mig.
Frågade om jag hade fått tillbaka skatten ännu, hon va hos Jossan, och Jossan hade fått den.
Jag kollade kontot men hade inte fått in något ännu, suck.

Satte mig vid datorn sen, och slog igång tvn. Pratade lite med Anki :)
Hon ringde upp mig efter ett tag, Theo ville inte riktigt som hon ville så då vart det lättare att prata i telefon.
Hon skällde lite på mig, pga E. Och tyckte att vi skulle dra ihop några och gå ut någon kväll :)
Tack gumman för det, kändes som att det behövdes :) Och tack för att jag får ringa dig när jag behöver prata, kommer nog ta den vägen några gånger :)
Och ut ska vi gå med, det lovar jag. Får se om jag håller det du sa att jag skulle göra med då :)

Annars har jag tagit det lugnt, försökt få tag på fika sällskap, men ingen ville visst fika med mig idag. :P
Dumma människor ! :P haha !
Snacka lite me folk på msn, och sen gjorde jag en vild gissning och ringde för att kolla kontot igen, och yes pengarna hade kommit ! :D:D
Wohoo ! Rikare vart man med, :)
Så ringde upp Bellabuus och drog med henne ner till värdshuset för att äta, :)
Efterlängtat har inte ätit pizza eller liknande på ett bra tag :)
Sen åkte jag ner till ICA och handlade lite, bara lite grann, för imorn tänkte jag dra med mig Linda in till Willys för att storhandla lite, JA, jag handlar på Willys, vadå ? :P
Och så lunchar vi då med, sen får vi se om vi åker förbi Lyan och fikar lite där med. :)

Kikade på film nyss med, 27 Dresses, har sett den förr men kan ju alltid kolla igen :)

Och nu ska jag skriva klart min blogg och sedan läsa alla mina bloggar jag följer :D

Hörs imorn, Goodnight !




Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback