kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 1 gånger

8 Juni

Heey !


Sometimes I wish that things were just like they were 9 months ago ='/


This love Is unbreakable, yeah right !



Idag har det inte hänt så jätte mkt, har varit hemma hela dagen faktiskt, vaknade till liv, slog igång tvn, och satte mig vid datorn i soffan. Kollade lite saker där och kollade på tvn typ, inte mkt mer.
Duschade gjorde jag med, kom på efter duschen att telefonen hade vare väldans tyst hela dagen, trodde nästan att mina vänner hade glämt bort lilla mig.
Så kikade på telefonen, mehn nej, dom hade inte glömt bort mig. :P
Haha, jag hade ljudlöst på och mobilen låg i sängen så hade inte hört att den hade vibrerat eller nå sånt.
Linda hade ringt och skicka mess, hur mkt som helst :P  Fått mess av andra med. :
Så det var lugnt, jag var inte bortglömt, vilken tur vah ? :D hehe
Ringde upp Linda pratade med henne, och hon skulle komma över, fika lite och få lite musik av mig som jag tankat ner, jagvet jagvet, det är olagligt, men vad är inte olagligt i dagen läge egentligen ? Och jag har hört att regler är till för att brytas :P haha

Vi hade trevligt, sen skulle hon ner och handla och åka hem för att äta sen. Så jag vart ensam, igen. Försökte mig på sällskap, men det sket sig, så fick sitta i min ensamhet :P haha
Men som sagt det hade ju inte vart helt fel om Du var här och häll mig sällskap så vi kunde fortsätta på de som va sist, :)
Men du har typ vare heelt borta idag, hmm, I wonder why ? :P

Jaja, har kikat på film och på tvn nu på kvällen med, inget nytt.
Nu ska jag väl ta och läsa mina bloggar, och uppdatera mig lite i blogg världen :)
Sen ska jag nog krypa ner under täcket för idag, och får se vad som händer imorn. :)

Ja juust, NI SOM LÄSER MIN BLOGG ?! SKRIV EN KOMMENTAR, SKULLE VARA KUL ATT VETA VILKA SOM LÄSER OM MIG, OCH VAD JAG SKRIVER VARJE DAG ! :D SNÄLLA !



Goodnight !




Comments
Annelie säger:

känner mig generös och skriver en rad till dig :p

Skriven: - Hemsida: http://alvid.blogg.se/

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback