kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

7 Juni

Heey !

Ny dag, nya tag känns det som. :)

Idag vart jag väckt, visste att jag skulle bli det, Linda ringde och väckte mig.
Och sa, hoppa i kläderna nu så åker vi till Lunda :) haha
Sagt och gjort, och vi åkte. Visst det var kul att komma ut och så, men inte så kul att gå runt på marknaden där och hitta fina saker när man inte har nå pengar att spendera på det.
Hade haft det som jag hade fått tillbaka pengar som folk är skyldig mig, men nej.
Börjar liksom ledsna nu, har väntat ett bra tag, och har försökt att va snäll, men har märkt att man inte kommer så långt med det, så har helt enkelt lagt av med det, men ska ha mina pengar iaf ! Och behöver ju dom med.. !
Less man blir.

Iaf, det var kul där, åkte en karusell med Simona, fyy tusan va länge sen det var man åkte karuseller, haha, det märks.
Usch så mör jag vart efter den åkturen :P ^^
Men kul var det iaf, och Simona tyckte att det var ännu roligare :)

Sen vare dags att åka till jobbet, jobbade mellan 16-21. Och allt gick bra.
Inga strömavbrott idag, och det flöt på :)

Efter jobbet så åkte jag ut till Kölinge och hämtade upp Carro, skulle köra in henne till Uppsala så att hon kunde hämta sin bil hos Hanna. Kul var det med, vi pratade om gårdagen och skrattade lite, haha, Thomas tyckte nog att vi var lite udda :P haha ! Men det är sånna smällar man får ta ibland :)

Bra och trevlig kväll må jag säga :)

Och nu ligger jag i sängen och skriver min blogg :) haha
Och ska försöka sova nu, börjar bli trött i ögonen, som tur är så har mina nätter blivit lite bättre.
Men man ska väl inte hoppa för högt, det vänder snart det med.

Iaf, sov gott och Goodnight !





Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback