kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

6 Juni - Nationaldagen ;)

Heey !


Det har varit en lugn dag, låg i sängen lite längre idag för att jag visste att jag skulle ut på nattliga äventyr :)
Skulle ju hämta Carro på flurran. :)

Övriga dagen har varit ganska lugn, har kollat på film, och så. Duschat har jag oxå gjort, efter mkt om och men kom jag in i duschen, haha ! :D
Och det är ju alltid lika skönt att duscha, när man väl kommer in i duschen ;)
Pratat lite med folk på msn, och så pratat lite med Linda och med Natta i telefon :)
Kollade lite på fler filmer, kikade på Legally Blondes, den var rätt okej, men tycker nog att filmerna med Reese är bättre, :)
Kollade på Bride Wars (Brölloppsduellen) sen :) Den var ganska bra faktiskt :D
Och sen har jag kollat lite på tv och så med. :)
Pratade lite med David på msn med, och så. Han tyckte jag skulle komma in till stan och hålla honom sällskap innan jag skulle hämta Carro, och det gjorde jag, lite impulsivt sådär :) Men har blivit mer så att jag gör saker mer impulsivt nu :)
Och det ångrar jag inte, vi hade trevligt, fick kaffe, och vi pratade lite, lite gammalt som varit, och lite nytt, kollade på film och så. Det var mys :)
Hoppas på att vi ses igen snart, för det var ett tag sen vi sågs annars :) 
På rikigt var det väl 3-4 år sen va ? Tror så. Men det slutade ju som det slutade med.
Men det kan man ju inte göra något åt nu iaf, men man kan ju börja om på nytt.
Umgås lite, som vänner. Och bara ta det lugnt, det tycker jag !
För jag tycker fortfarande att du är en fin person, och ja, inte äre nå fel på dig heller ;)
Så hoppas att vi kan göra om det, :)

Sen ringde iaf Carro, sent, om man jämför med när hon brukar ringa :P
Så åkte mot flurran och hämtade henne, hittade från stenhagen med, stolt jag är över mig själv ;)
Inte så insatt i Uppsala, brukar inte vara där så jätte mycket, och kan inte alla vägar utantill heller, och jag har faktiskt ingen inbyggd gps, men det gick bra iaf :D
Och dom var väl lite halvfulla fortfarande, men pratglada :)
Släppte av Carros kompis, som jag inte kommer ihåg namnet på, i nyby, fick lite bensin pengar där med, det tackar vi för :)
Och sen åkte jag och Carro vidare till Statoil, och tankade, och skulle även köpa lite nattlig färskost, :)
Det vart en fransk och en ramlösa för min del, och en fransk och en päron mer till Carro. :)
Måste säga att han som stod i kassan var väldigt trevlig :)

Och sen så började vi rulla mot Kölinge :) Allt gick bra, men det är ju så ljust nu på morgonkvisten så det är lite jobbigt att lägga sig i sängen och försöka sova lite nu, när det är så ljust, men man får försöka iaf.
Tippar på att Linda ringer och väcker mig imorn, om jag ska med till Lunda och kika lite på marknaden och allt annat.
Får se om jag fit for fight då, ska ju jobba med på kvällen, :)
Men det löser sig :)

Nej nu har jag berättat om min dag, och mina äventyr för idag.
Och nu ska jag tvätta bort sminket och lägga mig i sängen och försöka sova lite :)

Goodnight !




Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback