kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

5 Juni

Heey !

Kan börja med att säga; Grattis till alla som har tagit studenten idag :)

2 år sen jag tog den :) Skule gärna ta studenten igen, bästa dagen i mitt liv tror jag :)




Idag hare varit lite mkt, klockan ringde imorse, haha, gick upp gjorde mig iordning, och rullade mot stan.
Destinationen var Årsta :)
Skulle till tandläkaren, :) Och det gick bra, åkte tidigare för att jag trodde att det skulle va mkt folk överallt för att alla tog ju studenten idag :) Grattis igen !
Kom iaf fram till slut, men det var inte så mkt trafik så jag fick vänta ett tag innan det var dags att gå upp.
Ringde Thomp :) Pratade lite, han lät faktiskt glad över att jag ringde, hoppas han va det me :)
Ska åka ut och hälsa på, på söndag eventuellt :D

Efter det gick jag upp till tandläkaren, sa till att jag var där, och dom bad mig vänta.
Väntade och väntade, hade tid 12.10. Och jag var där uppe till 11.55, så det va ju inte så länge jag behövde vänta, trodde jag.
Det tog evigheter, men till slut kom en av tandläkarna och bad om ursäkt och sa att det skulle ta ca 10 minuter till.
Efter 1 timme fick jag komma in, och min undersökning gick kanske på 10 minuter högst.
Fick lite presenter för att jag fivk vänta, 2 tandborstar, 2 små tsndkrämstuber, och så fick jag nå tandtråd. Haha !
Och Tim kom ju medans jag väntade, han gick ner och handlade under tiden, och när han kom tillbaka så hade jag inte fått komma in ännu.
Men det gick fort när jag väl hade kommit in.
Vi åkte hem till mig, och lagade mat, vart tacos :) Jag skötte köttfärsen, och Tim diskade åt mig, tack :P
Vi åt och pratade lite, bara allmänt. Skrattade lite med. :)
Efter maten så diskade Timo igen, funderar på att anställa honom  som min personliga diskare :P haha
Städare också kanske ;)

Efter maten kikade vi på film, vi tittade först på Bedtime Stories, efter det vart det I Am Legend, och sen vart det en skräckis, The Unborn :P Läskigt.
Men det har lagt sig nu, så ska nog kunna sova tror jag. :P

Efter det var klockan typ halv nio, så då körde jag ner honom till buss stationen, så att han kunde ta bussen hem, han försökte med att jag skulle köra hem honom, men nej den gubben gick inte, han låg. :P
Men orka köra 11 mil tur och retur för det eller :P nääe :P

När han hade åkte så vart det ju ensamt igen, tyst med. Så jag satte mig i soffan och kikade på film, igen.
Nu vart det, I taket lyser stjärnorna, och den var jätte bra, och jätte sorgligt, bölade lite jag. Och det var tydligen lite sött :P haha.
Sen började jag kika lite på en annan film, men orkade inte titta på hela, så stängde av efter ett tag.
Och nu ligger jag i sängen och skriver blogg, trött är jag med. :P
Så förhoppningsvis kan jag sova nu snart :)


Skriver mer imorn, och imorn blir det natt äventyr ;)


Goodnight !




Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback