kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

31 Maj & 1 Juni

Heey !


Det blir två inlägg idag, det kom förhinder liksom :P hehe


31 Maj;


Jobba, jobba, jobba och jobba, trött som satan var jag oxå, men åkte till jobbet, och det gick bra, gick 7-14.
Efter jobbet vare planerat att åka ut till mamma och pappa, käka lite och hälsa på mormor och morfar som var där och hälsade på lite. Skulle få en present av mormor och morfar med.
Men som sagtm var jätte trött, kunde iaf sova lite natten innan, det va ju tur det, de borde man kunna göra efter 33 timmar, tycker man ! ;P
Det var sjuukt varmt ute igår med, fyysatan ! Jobba i den värmen är inte det roligaste, inte det lättaste heller, :P
Men med fläktar och vatten så gick det bra iaf. :)
Sen skulle jag jobba natt med, tackar inte nej, tycker om att jobba natt. :)
Så gick av dagturen kl.14, och sen åkte jag ju ut till mamma och pappa som jag sa, och käkade lite, fick pengar, sen åkte mormor och morfar hem, mamma följde med dom till Sthlm.
Och jag gick upp till Nattas säng och vilade lite, sov lite med, så jag skulle orka med natten :)

När jag vaknar till liv igen efter 2 timmar typ, tror jag sov 2 timmar :P
Så var Tärnan där, hehe, fikade lite och pratade lite med honom och Natta. :)
Sen rullade klockan iväg, och det var dags att rulla mot jobbet :)

Jobbade me en jätte snäll person, och skrämde upp na lite, :P men sånt får man göra ibland, men allt gick bra iaf, hon vart lite nervös bara :P haha !
Kul hade vi iaf, mkt skratt vart det. :)

Var inte så jätte trött på natten heller, vart nog mest trött den sista timmen, när man bara sitter och väntar dagpersonalen, :) 
Skönt var det att komma hem med, och lägga sig i sängen kl.8 på morgonen, trött var jag med, så jag kunde somna då. :)





1 Juni;


Vaknade till liv vid 16 tiden, såg att Linda hade ringt och skickat sms :)  Så pratade med henne när jag väl kommit upp ur sängen, hon hade inge varmvatten hemma, stackarna, så erbjöd henne att komma hem hit och låna min dusch :)
Och det var hon tacksam för :)  Sen fikade vi lite, och pratade i värmen ! Guud så jäkla varmt det var ! :P
Fyya meejaa :P  Brände ut en skiva till henne, sen åkte vi ut till Borrlövsta till Roger och Tessan, jag klippte Tessan lite, och så fikade vi lite där med.
Dom skulle iväg me husvagn och grejer, och packade klart allt.
Så vi åkte hem och dom rullade iväg dom med. Kom hem hit, slog igång tvn, och skicka lite sms.
Och nu skriver jag i bloggen, ska väl ta och läsa mina bloggar med, se hur mkt jag har missat nu när jag har jobbat som en jaa, ni vet. :P

Ska bli kul att se :D


Skriver mer imorn, imorn ska jag förbi jobbet några timmar med, :)


Heeysåålängee !





Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback