kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

3 & 4 Juni

Heey !

Förlåt för att jag inte skrev något igår, men orkade helt enkelt inte.. Ville bara gräva ner mig i sängen och stänga av omvärlden för ett tag. =/
Känslor som man trodde var borta kom tillbaka, och saker man önskade att man sa kom upp igen, minnen, tårar. Allt. ='/
Fattar inte att det ska vara så jobbigt jämt.. Vad gör man åt saken, ?
Kan inte säga nå till Honom, för det skulle ändå inte göra saken bättre, och kan inte prata med så många andra, för de flesta har lessnat på att lyssna nu, och ja, Han har ju nå nytt. Men jag kan inte förneka att det gör ont i mig.
Jag var en gång den som du kallade det du kallar henne nu, det gör ont, förstår du det ?
Nej klart du inte gör, för du lämnade mig, och du sårade mig. Du bryr dig inte längre.
Klart du skiter i mig, du har ditt nu. Och jag har, ja inget.
Och det gör ont, saknar dig, och allt ! Önskar bara, ibland, att det inte var såhär. Att man kunde vrida tillbaka klockan några månader och allt var bra igen.. Eller ja, vad man trodde.. =/




3 Juni;

Vaknade, gick upp, efter mkt om och men, hoppade in i duschen, och på med kläder, pratade me kompisar, gjorde mig iordning, och åkte sedan till jobbet. Jobbade och sen, ja. Grävde ner mig typ..
Orkade inte så mkt mer, funderade många gånger på att ringa dig, och stannade nedanför för att se om du var hemma, och för att flera gånger ta upp telefonen och ringa dig, men gjorde det inte.
Skrev sms, men raderade det lika snabbt, igen, och radera. Vad gör jag ?!
Varför en hålla på, när man vet att det är över. För honom iaf, men för mig så är det fortfarande den dagen, den dagen lever om och om igen i mitt huvud, gud vad jag saknar dig !
Men det är sånt man inte talar så högt om för det är sånt du inte ska veta egentligen, du skulle väl ändå bara skratta åt mig, elelr hur ? =/
Skit samma orkar inte, grävde ner mig igen.









4 Juni;

Okey, mådde väl lite bättre idag, fast ändå inte bra.
Gick upp gjorde mig iordning, drack kaffe, åkte till jobbet, träffade Cissi på jobbet, pratade lite, träffa Jossan med.
Sen gick jag upp för att jobba min 7 timmar, gick bra förrutom strömlöst, men det gick :)
Träffade Linda efter jobbet, hon gick på natten, drack en kopp kaffe med henne och pratade lite, sen åkte jag ut till Köling till Natta, lämnade lite pengar pratade en stund, och sen åkte jag hem hit igem var på väg att svänga in till dig igen, men den här gången gjorde jag inte det.
Bra eller dåligt ? Vet varken ut eller in längre.

Ska nog försöka lägga mig i sängen och sova lite nu, ska upp relativt tidigt imorn, ska va hos tandläkaren kl.12.10.
Fyya, vill inte. :P

Men, ja, hörs imorn.


Goodnight !






Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback