kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

28 Juni

Heey !

Japp, när klockan ringde imorse hade jag vart vaken 16 timmar, inte sovit en blund alls.
För varmt och så kunde jag helt enkelt inte sova.
Typiskt mig liksom. Men jag gick upp gjorde mig iordning, och åkte till jobbet.
Kände inte så mkt av att jag var trött när jag kom till jobbet, det satte igång sen när värmen låg på som satan.
Kände mig slut i hela kroppen. Och man drack vatten som en dåre, men det hjälpte inte det minsta.
Usch vilken hemsk dag att jobba på, inte kul alls.
Men det var skönt när man äntligen fick gå hem kl.16.
Åkte upp till Kate på engång, pratade lite med Fredrik i telefon, och bestämde att vi skulle åka till Knivsta och bada med dom ist :)
Kingen fick va hemma den här gången, det var alldeles för varmt för honom.
Vi stannade på ICA för att köpa lite korvbröd och sånt, och sen rullade vi mot Knivsta.
Hamnade ju självklart i världens bilkö, som sträckte sig mellan Rasbo och Uppsala, fyy satan.
Och i värmen, nej det var hur jobbigt som helst. Det hjälpte liksom inte att man hade alla rutor nere och takluckan öppen, det blåste ju inte, och i den hastighet som vi fick köra i så kände man ingen vind heller.
Självklart så ska traktor jäklarna ut och köra när vi ska ut och köra. Men det gick bra bara vi kom till Jälla så kom alla bilar om, för han la sig i kanten och körde.
Och efter mkt om och men så kom vi fram till Knivsta, och vi packade ur våra kläder och så gick vi ner till badet på en gång, där tog vi båten och rodde till det hemliga badstället dom har, på en liten brygga, och det var lite mys där faktiskt.
Och solen låg på hela tiden, så man kunde sola lite. Hör och häpna, jag fick lite färg, :O  Jag vart liksom inte röd :P haha
Och så badade vi med, men det var lite kyligt när man skulle i, jag får ju inte göra så mkt me huvudet under vatten ännu, pga piercingen, och vågar inte utsätta mig för det, ifall man råkar få vatten i munnen, och gissa om det är bakterier där då, :P
Men i kom vi, men jag och Kate kom fram till att det faen var varmare i Fjällnora. :)
Men det gick ju, och skönt var det att svalka sig.
Vi grillade korv med, mums, och så pratade vi lite, och sen rullade jag och Kate mot Uppsala, vi skulle hämta upp Kim och Linda på station innan vi åkte hela vägen hem.
Lämnade va dom, pratade lite. Och så sa jag hejdå till Kate, för hon åker till Ume, imorn.
Sen åkte jag hem och tog det lugnt :)



Goodnight




Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback