kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

26 & 27 Juni

Heey !

Missade gårdagen, men jobbade natt så därför vart det inge. :P


26 Juni;

Som sagt så skulle jag jobba natt, ställde om mig lite, men vart väckt av chefen iaf, men det gjorde inget, :)
Somnade om och fick en till jobbdag :)
När jag vaknade på riktigt så fixade jag lite, kollade på film, sen åkte jag till Linda och fikade lite och trxia med hennes ljud och tv och så :)
Sen handlade vi lite, och sen åkte vi mot jobbet, stannade i Alunda och sa hej till Danne innan bara, men sen kom vi iaf fram.
Visade min piercing för mina arbetskamrater som uschade lite :P men ändå :P
Haha, nu börjar den läka fint så då är det ingen fara, kunde äta iaf, men lite svårt var det än :P
Jobbade natten, och det gick bra, toook varmt bara och smartass jag, glömde ju självklart mina skåpnycklar hemma så fick jobba med mina jätte tjocka mjukisar, men det gick iaf :P
Men vart tok trött när klockan närmade sig 7, fyy vad man ville hem till sängen då.
Och skönt var det när jag väl fick lägga mig.
Sov ganska så gott då kan jag säga, trots värmen :P







27 Juni;

Som liiite väl för länge, därför är jag uppe än, kunde inte somna när jag la mig först, så då tänkte jag skriva bloggen så att det inte blir så många dar jag missar :P

Idag iaf, pratade med Kate när jag kommit ur sängen, bestämde att vi skulle åka och bada, och att jag skulle komma till henne, fixade lite först och packade ner lite kläder och handduk och så. Sen for jag mot Rasbo och hem til Kate.
Hundarna vart glada när jag kom, Kingen hoppade upp och rev mig på tutten, fya så ont det gjorde och fina märken fick jag med. :P haha !
Men det var inte hans fel stackarn, han var ju bara glad över att se mig :)
Vi pratade en stund sen såå rullade vi mot Knivsta och hämtade Fredrik.
Stannade på Max innan, så att jag fick nå i mig, hade ju inte ätit något alls då :)
Stod och pratade lite med, Peter och hans tjej när vi väntade på Fredrik, och sen kom han gåendes :P
Vi stod en stund till sen åkte vi mot Fjällnora för att bada, sådär kl.22 :P kuul de ! :D
Tankade lite först, sen rullade vi vidare :)

Vi fick gå till hundbadet eftersom att Kingen var med, men det gick lika bra det :)
Skönt i vattnet var det med, trodde att det skulle vara kallare, men det var faktiskt jätte skönt :)
Kingen badade lite han med, :D
Men fya så mkt mygg det var då :P haha !

När klockan börja närma sig 1 så rörde vi oss hemmåt, släppte av dom hemma hos Kate, sen rullade jag hem.
Ringde Linda när jag närmade mig Gimo, men hon va fortfarande i Öregrund, så då åkte jag direkt hem hit ist, försökte lägga mig och sova på en gång, men det gick inte alls. Därför skriver jag blogg nu, när jag egentligen borde sova nu. :P
Ska upp och jobba kl.7, eller ja, börjar då iaf. Ska upp lite tidigare :P

Så nu ska jag stänga av datorn och lägga mig igen :)

Goodnight !



Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback