kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 1 gånger

25 Juni

Heey !

No börjar jag komma tillbaka till bloggvärlden, oj du milde vad jag fick läsa massa inlägg igår på bloggarna jag läser. :P
Har missat mycket, men har kommit ifatt nu iaf :)
Ja, är ju vaken ganska länge nu, men jag vänder lite på dygnet då jag ska jobba natt imorn, så man orkar med natten :)
Men det blir väl sängen snart, ska väl kika på en film snart hade jag tänkt, sen krypa ner :)

Ja, idag då. Inte lite svullen i tungan idag, men ändå svullen. :P Kan inte äta än.
Har försökt med det gör lite ont när jag tuggar, och kommer åt piercingen :P
Man kan ju undra varför man gör sånt här egentligen :P

Det har varit äckligt varmt idag iaf, fyaa, man har varken kunnat vare inne, eller ute. :P
Men har mest tagit det lugnt med, kollade på film när jag gick ur sängen, pratade med Linda med, och lät mkt bättre när jag pratade med :P haha
Pratade med Bells på msn med, och sen ringde Natta med. Johnny pratade jag oxå med en sväng :)
Somnade när jag kikade på filmen, hoppade in i duschen efter det, sen pratade jag lite mer med Linda. :)
Och Bells kom över, hon behövde åka till Österby, så vi åkte dit, hon skulle hämta ett par skor som Jennie hade köpt till henne. Och så fikade vi lite, jag fick hålla mig till Piggelin, medans dom mumsade på kladdkakor :P  Fusk på rikigt !

När vi kom tillbaka till Gimo, så släppte jag av Bells, efter hon tankat min bil lite.
Och sen åkte jag ut till Kölinge.
På väg dit, så smsade jag lite med E, och han var tydligen ute och gick :P haha.
Men jag åkte den vägen dom gick på, så mötte jag dom efter ett tag, och så pratade jag lite med dom, E och M, hurtbullar det där, och duktiga var dom minsann, men som E sa, det trodde jag inte om honom :P Det var ju en bit att gå ju :P
Men det gick tydligen bra. :)  Sen åkte jag ut till Natta, och va där en sväng sen åkte vi till Norrhagen och umgicks lite med pojkarna där. :) Det var ju kul. Va ett tag sen man var där och umgicks.
Natta fick jag inte med mig hem, men det behöver hon, vara ute och tänka på annat än den där saken som vi inte ska nämna vid namn, men som jag skulle kunna slå ihjäl just nu. Arrgh !

När jag kom hem, så fixade jag med min fina rullgardin, och så kollade jag lite på tv, och nu sitter jag här och skriver blogg.
Ska krypa ner i sängen nu och kika på film. Sen ska jag nog sova lite. :)


Heysåålänge, goodnight !



Comments
Isabelle säger:

det var riktigt gott när vi fikade igår, kan ja lova! <3

Skriven: - Hemsida: http://amnellisabelle.blogg.se/

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback