kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

24 Juni

Heey !

Nu ska vi se om jag kommer tillbaka i rätt bloggtytm igen :D


Idag har jag iaf inte gjort så överdsrivet mkt, mest tagit det lugnt och så.
Linda kom över en sväng, och vi har pratat, så mkt som jag kan, me min svullna tunga, och så har vi fört över musik från min dator till hennes mp3 :)
Linda fikade och drack kaffe, jag vågade inte ifall det skulle göra ännu ondare i tungan då :P
Huuah !
Så jag har levt på ramlösa och lite ytterst lite yogurth idag, haha, snacka om bantning :P
Är så grymt sugen på mat, men kan inte äta, är grymt sugen på kyckling, har varit det hela dagen, men det får vänta.
Jäkla skite grejer, varför gör man sånt här :P haha

Vi har även möblerat om lite här hemma hoos mig, fick ju en ny tv-bänk av herr Roos och fröken Slothus Carlsson.
Och det gick bra att få ihop allt, och tv fungerar, även surroundet :D
Nu ska jag bara få den där kabeln så att jag får bild från dvdn med, sen är allt bra :D

När Linda åkte hem, så gjorde jag inte så mkt, kollade på film, och satt vid datorn, pratade lite me V med, på FB, får se hur allt blir, men jag önskar bara att allt var som de va förrut.
Jag saknar henne. Och vi gjorde så mkt tillsammans. Men ja, som sagt, kan inte göra så mkt åt det nu.

Nu ska jag krypa i säng tror jag, är lite trött, och får hoppas på att svullnaden på tungjäkeln har gått ner när jag vaknar imorn, hoppas hoppas !  :)



Heeysålänge, goodnight !



Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback