kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

2 Juni

Heey !


Shit va det går fort egentligen när man tänker på det, det är redan 2 juni liksom ^^
Det var varmt och skönt några dagar men nu är sommaren över sägs det. =/


Förstår mig inte riktigt på allt längre, vet inte vilken väg jag ska gå längre, allt känns bara så jäkla meningslöst just nu.
Hur ska man göra för att ta det där steget som alla pratar om, steget till lyckan.
Allt är bara så svårt jämt och ständigt, man försöker men allt slutar bara i kaos jämt !
Försöker släppa in, men det slutar bara med att man håller alla borta. =/
Sen står man där igen, och viskar för sig själv "People always leave".
'Cause they do..


Iaf, idag gick jag upp ganska tidigt, har lyckats sova lite längre på nätterna nu för tiden, men det beror nog mest på att jag är slut i hela kroppen efter hur jag jobbar. Sönderstressad och allt sånt. Ont överallt.
Och sen så har väl alla sömnlösa nätter satt spår på en. Kanske.
Och att det ska vara så svårt att sova när man inte har någon breve sig förstår jag inte, jag har fortfarande inte vant bort den delen. Det är ju så mycket enklare att sova när man har en varm person breve sig, som finns där. Och man slipper känna ensamheten, och någon som bara är, och kan hålla om en på nätterna, och en som bara helt plötsligt drar en närmare sig, och pussar på en, viskar något fins i örat och somnar sedan om igen, med ett stadigt grepp om en.
Att man ska behöva sakna allt sånt. Det är jobbigt. Och snarkningar, prat i sömnen, allt saknar man.
Men det är för att man är van med det, eller iaf man var van med det. Att kunna vända sig om i sängen och se att personen låg där, och bara ligga där för att se på personen när han sover, strycke lite lätt över håret, över kinden och sedan viska, lite försiktigt för att inte väcka honom, "jag älskar dig, mer än vad jag kan föklara i ord".
Jag saknar sånt, impuls saker man gjorde.
Nej, måste sluta tänka så, blir bara ledsen. Och ännu mer deprimerad.


Var iaf på brandutbildning på jobbet idag, det var kul. Fick släcka eldar och så, vi släckte först en liten brand på en docka, med brandfilt, och sen en liten brand i en låda med brandsläckare. :)
Och så hade vi lite genomgångar, tittade på en film, och så :)
Mycket givande faktiskt :)
Sen åkte jag hemmåt igen, pratade lite med Emelie som ringde under utbildningen, ringde upp henne efteråt. Åkte förbi henne och fikade lite, och snacka lite. Sen körde jag ner henne till stallet, och pratade lite mer.
Hon skulle ut och rida så jag åkte hem till Gimo igen, stannade hos Linda och fikade där med :)
Hon skulle jobba natt, så det vart kortvarigt. När hon åkte till jobbet åkte jag hem hit, och kikade lite på tv, kom på att jag var hungrig och inte hade ätit något idag, men glömde bort det.
Sen efter nån timme eller två så kom jag på det igen, men då vare för sent att äta nå mat, så tog en hårdbröd macka och vatten.
Sen hare vare datorn hela kvällen, tragiskt men sant.
Lyssnat på gamla favoriter och nu lyssnar jag på Ronan Keating, bra men lite deppiga låtar.


Elton John & Ronan Keating - Your Song






Lyssnade på Shorty med, :) Love ! :D

Nu ska jag faktiskt slå igång en film, och se om jag lyckas somna till den, kanske.
Ska upp tidigt iaf imorn, hoppa in i duschen och fixa lite, innan jag åker till jobbet :)
Går 14-21 imorn :D


Sov gott, and Goodnight !






Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback