kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

19-23 Juni

Heey !

Har haft lite mkt att göra de senaste dagarna därför har det inte blivit så mkt bloggandes på ett tag, men ska försöka få med allt jag gjort dessa dagar nu :)


19 Juni;

Midsommar afton, ja, jobbade då. Gick kväll, då det var skönt, pengar pengar :) Storhelg är alltid skönt att jobba :)
Och allt gick bra som vanligt :)
Slutade kl.21. Vart sönder trackad av Linda med, haha.
Hon var lite less på saker, så hon ville hitta på något. Så jag åkte och hämtade upp henne i Gimo, sen åkte vi till Alunda och gick på en midsommarfest :) Det var lite mys faktiskt :)
Och vi hade iaf kul :) Eller hur Linda :D
Vart fyllechaffis med, pengar där åå :) Alltid lika bra  !:D

Hmm, vart en sen kväll/natt/morgon, och trött var jag med, för jag skulle ju upp och jobba dagen efter.
Men kom i säng kke vid 3 tiden, och fick iaf lite sömn den natten så det var ju okej. :)







20 Juni;


Klockan ringde 06.30 den morgonen, och fyy vad tröttt jag var ! Men upp kom jag och till jobbet åkte jag. :)
Det gick bra, men var trött som ett djur. Och en del saker är jobbigare än andra, men det funkade :)
Fast kan ju säga att det var väldigt skönt att få sluta kl.16 och äntligen åka hem :)
Men ja, självklart så ska ju allt hända mig, så biljäkeln börja krångla på vägen hem, kom liksom inte upp i fart, även fast jag hade full gas och hade växlat upp till 5ans växel, stump 70 kom jag upp till, så jag stannade på en bussficka och ringde hem för att kolla om pappa var hemma, och det var han så åkte ut så han fick kolla på bilen.
Det visade sig att bromsen vänster fram låg på. Inte så konstigt att jag inte kom upp i fart då, och att bilen började vobbla när jag släppte gasen. Bajsbil, jag har ibland alltså.. :P
Men pappa fixade det, jag gick och hälsade på grannarna innan jag åkte mot Gimo. :)

Åkte hem till Linda och Danne på lite fika :) Och det slutade med att jag fick köra Linda till jobbet, och Danne till Edebo. :P
Det började spöregna, och då menar jag verkligen att det vräkte ner här i Gimo.
Och stackars lilla Linda har ju inte vindrutetorkare på mercan, den är lite ur funktion.
Men jag körde henne, så hon kom i tid, och allt gick bra :)
Sen skulle jag köra Danne till Edebo till Tessan och Linus, så vi åkte dit när jag kom tillbaka till gimo.
Och jag vart ju självklart kvar där, även fast jag var så trött och bara ville hem och sova.
Men jag hade trevligt, och så. Det var en trevlig kväll. Med massa prat och SingStar. Och jag rockade ju självklart ! :D
Vart en liten tripp ut till Väddö med, hämtade upp en tjej.
Men det gick bra det med, var lite dimmigt och så, men annars. :)

Kom hem ganska sent, men hoppade i säng på engång, och sov.
Jobba kväll dagen därpå. :)







21 Juni;


GRATTIS KATE PÅ 21-ÅRS DAGEN ! iloveu ! <3


Gick upp när klockan ringde kl.6, skulle åka och hämta Linda på jobbet.
Trött som en gnu, men jag hämtade henne, sen åkte jag hem och sov lite till. Innan det var dags att åka till jobbet.
Vaknade runt 12 någonting, och åkte till jobbrt kl.15 började kl.16.
Gick bra nu med, och det var ganska skönt när man väl fick åka hem, efter arbetsdagen.

Kom hem till Gimo, pratade med Bells på msn, hon hade besök, Rasmus och hans kompis Gurra var där, och lilla Sofie med. Dom tyckte att jag skulle komma dit, så jag gick dit :)
Det var mys, vi pratade och en viss person bara tjatadem och tjatade, så till slut sa att jag ja; Ja ! på frågon om han fick sova hos mig.
Och det gjorde han och det var ju mys, det ska jag inte ljuga om, och det skulle man ju kunna göra om. :)
Mys med sällskap i sängen, inte igår man fick det eller. :)
Somnade runt 7 tiden den morgonen och sov ett tag sen var det dags att åka till jobbet igen. :P
Men det gick bra det med :D







22 Juni;

Jobba som sagt, och seg var jag med lite lagom trött såd'är, men det gick iaf bra idag :)
Och tiden gick så fort, så vi tappade bort den lite då och då. Men ja, huvudet kan ju inte ligga på topp jämt heller. Vore ju tråkigt om det gjorde det så att säga. :)
Efter jobbet stannade jag till hos Kate och hämtade en jacka/tröja som jag glömde när jag var uppe hos henne i Umeå i februari. Och så pratade vi lite, ska försöka hitta på något nu innan hon åker tillbaka till Umeå och packar sina saker, och sen kommer hem, på riktigt. :)
Men hon ska vara där uppe i två veckor innan så, får hoppas på att dom veckorna går fort bara :)
Min lilla snuttetuffsa ! :D <3

Trött var man med, och när jag kom hem gick jag upp till Bells igen, för hon hade vare snäll och köpt en sak till mig på apoteket, så gick upp och hämtade den, och pratade lite, sen hem och sov.
Så rackarns trött man var :P

Lite halvnervös la jag mig i sängen och total slocknade. :P





23 Juni;


Jaapp, dagen jag väntat på, men ändå inte. :P

Carro, Maya och Natta kom på besök på dagen, dom kom runt 11 tiden, då gick vi ner och handlade lite, och så gick vi hem till mig igen och lagade lite lunch, det vart toast :) Gott som satan, men det var et tag sen man åt det :)
Mumms, efter lunchen gick vi ut, vi skulle ner till lekparken, som dom brukade ha här i Gimo.
Men den har dom antingen tagit bort eller så har den bara inte kommit upp ännu. Arg jag vart då !
För där skulle ju Maya få leka av sig lite. :)
Men får ta det när den kommer upp, eller så får vi ta en sväng ner till Gimo badet då :D
Men vi hade trevligt iaf, vi fikade lite på gräsmattan, och Maya gungade iaf.
Jordgubbar vart det, :) och sol :)
Vi solade lite grann iaf. :)
Sen började Maya bli lite kinkig så dom rörde sig hemåt, och jag ringde upp Linda, och åkte till henne.
Vi sorterade lite och slängde massa sopor, haha !
Och planerade massa me tv-bänken jag ska få. Och fikade lite.
Klockan gick fort för helt plötsligt vare dags att hämta upp Knodden och sen hämta upp Bells och Jennie, för vi skulle ju ut till Ramhäll och pierca oss. :)
Vi va lite nervösa, men inte så jätte mkt ! :P

Jennie var nog mest nervös, hon fick börja med. :P  Och stackarn höll på att svimma, hehe. Men det gick bra, och hon pierca sig bara i naveln, så det var lite skojj :P
Efter Jennie vare min tur, och jag räckte ut tungan, men han måste ha haft svårt att ta hålet, med tanke på att man har reflexen att dra in tungan igen, men han sa att det gick bra :)
Sen vare Bells tur, och där vare bröstvårtan som skulle piercas, stackarn. Stod breve na så att hon inte skulle ramla i golvet om hon skulle svimma. Men det gick bra, och ont gjorde det, såg jag och hörde på henne. Usch !
Jag ska då aldrig göra bröstvårtan ! Fyya ! :P

Efter det, så märkte jag mer och mer att tungan svullnade på mig, uscha, märkte det på talet, :P
Lät inte bra eller när man prata :P 
Släppte av Bells och Jennie hos Bells, och så åkte jag och Linda hem till henne och satte oss en sväng. Pratade och så.
Sen kom Danne hem, och då tog vi tv-bänken, och körde den hem till mig, dom hjälpte mig, tack ! :D
Men sen skulle han titta på grejerna och varför jag inte hade bild när jag ska kolla på dvd.
Men han kom på det efter ett tag och jag ska få en kabel som är till för det. Så ska det funka :) Mkt med det jordiska :P
Och vad dom mobbade mig då, för att jag lät som jag gjorde.. :P haha ! :P
Men men, hade ju en anledning med. :P Och båda dom har vare där själva :P

När dom åkte så satte jag mig vid datorn, och kollade lite på tv, och pratade med Johnny på msn, han ville att jag skulle komma in till stan och umgås lite med honom, så jag gjorde det.
Natta ringde och ville att jag skulle komma förbi Norrhagen med. :)
Åkte iaf in till stan och pratade en sväng med Johnny, men han klagade på mig han åå, och mobbade mig :P
Men han är trevligt, lilla Johnny, :) Snäll med, och rolig :) Jag tycker om Johnny ja :D

På hemvägen stannade jag i Norrhagen en sväng, och pratade med Natta och Alex. :)
Det va ju oxå underhållande. Alex är ju lite som han är :P haha ! Mupp ! :P
Men jag skrattade iaf, och dom mobbade mig lite dom med.
Sen åkte jag hem hit igen, var så trött så jag vet inte vad, så la mig på en gång typ. haha !
Skulle ha skrive blogg, men somnade ifrån den :P Så därför skriver jag allt nu !
Men som sagt så har jag haft mkt att göra de senaste dagarna. :)




Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback