kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

18 Juni

Heey !


Some times you just have to try harder, and sometimes you just can't.

Klockan ringde 5.30 imorse, det var bara att kliva upp det, och se glad ut, och det är inte så lätt efter 2,5 timmes sömn eller. =/
Vet inte varför, det blir knas när man hoppar så mkt mellan natt och dag. Men jag tycker om att gå natt, jag är väl mer av en natt människa :)
Men ja, dag är kul det med :D och bra går det, bara att man är så förbaskat trött ibland :P

Det gick iaf bra att jobba, min knän orkade denna dag med, och min rygg med :) Inte ont alls idag ! :D
Och inte i axeln heller, ibland kan nog min kropp den åå !:D

Efter jobbet så åkte jag och Linda in till Gränby, och jag köpte 3 nya spel till ps2an, och så ett minneskort till den med :D
Sen vart det hem till mig och sjuunga lite. :)
Och det var kul men lite klurigt med nya skivor :) haha.
Och måste berätta, hur kul som helst, men tror nog att det är ännu roligare om man hade sett det.
Har kommit fram till att Linda är vääldigt begåvad ibland. :P haha !

Hennes telefon ringde när vi sjöng en låt, och hon svarade när den var slut och pratade ett tag, hon gick ut på balkongen, så då tänkte jag att jag kune lägga mig isängen en stunf, låg på rygg, men bena böjda och lyssnade på Linda när hon pratade i tele :)
Sen när hon var klar, så ropade hon på mig, väldigt högt.
Och jag som trodde att hon hade sett att jag låg där, och kanske förstått det med.
Men nej, jag svarade inte när hon ropa, för jag trodde ju at hon visste att jag låg där.
Hon ropade en gång till, och gick till toaletten och sen kolla hon köket, ropade en gång till och då kunde jag inte hålla mig för garv längre då, så ja skrattade väldigt hjärtligt. :) Och hur kul som helst, och va snopen hon vart när hon såg att jag visst låg i sängen. :) haha !
Jag skrattade nog en halvtimme åt na, haha !
Det kanske inte låter så kul när jag berättar, men kul va de iaf ! haha !

Efter ett tag med singstar så åkte Linda hem, hon vart hungrig och skulle hem och äta lite.
Åt lite jag med. Sen satte jag mig framför tv och kollade lite, slocknade en stund i soffan, och sen brände jag ut massa filmer, och pratade lite med folk på msn. :)
Sen ville Bella ses en sväng, så gick ut och mötte henne och pratade lite. :)
Hon skulle få sällskap, och va liite nervös, stackarn :P

Sen hem och fortsatte med mina filmer, och spelade lite Ice Age, :) haha !

Och sen slocknade ögonen nästan på mig, jätte trött vart jag.
Så det vart sängen ganska snabbt efter det. :)



Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback