kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

16 & 17 Juni

Heey !


Blir en tvådagar blogg idag med :) haha


16 Juni;

Vaknade ganska sent på dagen, pratade med Linda, hon skulle komma och fika när hon hade vaknat. :)
Hon hade jobbat natten, så hon sov ett tag på dagen.
Hon kom, och vi slog igång SingStar och testade lite :)  Det gick bra, och kul va det :D
Sen skulle hon åka in till postfabriken i uppsala, och möta upp Danne där, för som skulle hämta ut deras nya tv. :)
Jag följde med, för Linda ville ha lite sällskap :) 
Kom på att vi hade kunnat åkt in liiiite tidigare så hade vi hunnit gått in på Game och köpt minneskort till ps2an, men det tänkte ju inte vi på, kan inte vara med jämt :P haha
Men det gick iaf bra att hämta tvn, Danne och Berra tog den i Berras bil, jag och Linda åkte mercan.
Linda skulle åka till jobbet sen med, så vi körde på som tusan hem till Gimo, Linda släppte av mig på ICA, för jag skulle handla, sen åkte hon hem och böt om sen vidare till jobbet. :)
Vi pratade lite under kvällen och så. :)
Jag fixade klart Bells design, och hon vart nöjd :) Och jag med faktiskt, kika in den häär http://amnellisabelle.blogg.se
Säg gärna var ni tycker :D

Sen ringde Linda från jobbet, den hon jobbade natt me vart sjuk, så fick komma in och jobba. :)
Gick från 02.00-7.15. Och det gick bra. ! :D
Trött som tusan bara när jag gick av. Men kunde somna när jag kom hem iaf, :)


17 Juni;

Vaknade till liv vid 15 tiden, efter att ha blive väckt första gången kl.13.
Hoppade in i duschen, och så ringde jag Linda. Hon stod också i duschen, så hon ringde upp.
Hon kom hit och fikade lite, och vi sjöng lite SingStar :D 
Tiden gick så fort, så helt plötsligt så var hon tvungen att åka till Alunda och möta Danne.
Så jag satte mig i soffan och tittade lite på tv, och kikade lite på datorn.
Sen kom jag och tänka på Kate, och att hon hade ju kommit hem från Umeå. :)
Så ringde henne, och hon var på ICA maxi, och handlade. Men hon skulle höra av sig när hon kom hem, så kunde jag komma förbi och fika lite :D
Och det gjorde jag, och trevligt vare, har saknat henne galet mkt ! :D Min lilla strumpa ! :D
Vi kom fram till att vi skulle dra med knivsta grabbarna hem hit, på en fika. Som vi pratade om förrut. :)
Och det blir eventuellt nästa vecka. :) Får se.
Sen så har jag bestämt att jag ska pierca tungan med, nästa vecka. Förhoppningsvis så blir det på måndag, eller tisdag :) Helst :)
Jennie ska också med och Bells ska med hon åå ! :D
Knodden skulle följa med för han känner han som piercar. Så det blir nog bra ! :D
Lite nervöst, men det ska nog gå bra ! :D

Hmm, nu ska jag krypa i säng, ska upp och jobba imorn, och efter jobbet blir det Gränby me Linda och handla lite. :)

Puss, and Goodnight !





Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback