kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 1 gånger

15 Juni

Heey !


Klockan ringde 10.00 imorse, eller ja, men jag snoozde ett tag innan jag gick upp ur sängen, hehe :P
Gick sen upp, gjorde mig iordning, och åkte sen till Linda och drack en kopp kaffe med henne, och sen åkte vi mot Vattholma :)
Skulle ju köpa surroundsystemet där, och vi kom dit, trevlig kille de där, norsk med :) Så ibland vare lite svårt att höra vad han sa, men det gick bra iaf :)
Lyssnade på systemet, och allt lät bra, så jag köpte det :)
Och guu vilken sööt hund dom hade, en liten jack russel valp, :)  När vi skulle åka så ville han leka lite med oss, men vi skulle ju åka så det gick ju inte, han hoppade in i bilen, och sprand runt runt oss, så till slut fick jag ta upp honom i famnen och gå upp till huset med honom, och tjejen såg att han busade så hon mötte mig och tog honom :)
Sööt liten rackare de där :D

Efter det så rullade vi mot uppsala, åkte till gränby och gick in på Game, jag köpte ett ps2 och två SingStar mickar, och 3 spel :) hehe !
Men dum som jag är så tänkte ju inte jag på att köpa ett minnes kort :P Får ta det en annan dag :)
Sen vart det frukost/lunch/middag på Max, :P Usch blir för mkt nu, inte bra inte bra. Men det är ju så gott med :)
När vi hade ätit upp rullade vi hemmåt. Försökte få tag på Huggiebear på vägen hem, tänkte vi skulle svänga förbi där och fika lite, men han svarade inte, och var inte hemma, så det sket sig.
Vi åkte hem till mig ist och plocka upp systemet och ps2an, och skulle koppla in allt, ps2an gick jätte bra, men surroundet gick mindre bra, uscha att det ska va så svårt då :P
Men vi gjorde det vi kunde, sen körde jag hem Linda, för hon skulle åka till Alunda och möta Danne, och fixa nå :)
Men Danne skulle komma och hjälpa mig koppla ihop det sista så jag skulle få ordning på det, så hämtade upp honom när han hade kommit hem från Alunda, och så fixade han det där efter mkt om och men, så nu har jag ljud ! :D
Tack Danne ! :D
Körde hem honom och sen satte jag mig framför datorn och kollade lite, pillade lite med Bells' header, letade bilder och redigerade lite :)

Och sen från ingenstans så frågade Bells' ocm jag ville gå ut på en liten promenad, så det gjorde vi, vi gick typ runt halva Gimo, så där mitt i natten :P Men det var ganska skönt att gå ut en sväng :)
Vår slutdestination vart Gimo torget, där satte vi oss på en bänk ett tag, och snackade lite. :)
Och helt plötsligt från ingenstans kom en Ideltotte(igelkott) springandes(?), krypandes(?). Och skrämde livet ur både mig och Bells' där :P Försökte få en bra bild på honom men det gick inte så bra, han bara gömde sig. :P
Vi satt där nere ett bra tag och pratade, Och helt plötsligt hade vi suttit där och bara pratat och så i 1½ timme :O
Haha, tiden går så fort när man har roligt :)
Efter ett tag började vi gå hemmåt, och när jag kom in i värmen igen, så pillade jag lite mer på Bells' nya header, fixat det mesta nu, så kke ska skicka ett smakprov till Bells' imorn, får se vad hon tkr, det är säkert mkt fel på den, :P
Men hoppas inte. :)

Nu ska jag nog ta och krypa ner i sängen, börjar bli jätte trött nu.





Mer imorn, puss och Goodnight !



Comments
Isabelle säger:

Weee, ja tror nog den är bra (A) hoppas det iaf, ska försöka inte vara så kräsen haha. Va en jätte trevligt kväll igår, tycker jag vi måste göra om! <3

Skriven: - Hemsida: http://amnellisabelle.blogg.se/

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback