kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

12 & 13 Juni

Heey !

Blir dubbelt upp idag med, :)
Fick liksom lite andra planer igår :)


12 Juni:

Klockan ringde 6.30, sovit sådär 4 timmar, jippi liksom. Bara att gå upp och åka till jobbet, och se glad ut.
Men allt gick bra, lite övertrött sådär bara. :)
Efter jobbet skulle jag in till Grändy och byta ut tröjan jag köpte igår (onsdags).
Bellabuus följde med, så hon tog bussen till Rasbo, och så åkte hon med mig in sen :)
Kollade lite på Gränby, bytte tröjan och så kollade jag efter en present till mamma, som fyllde år :)
Hittade massageolja som jag köpte, då min mamma fick en stroke för några år sen, så förlorade hon talet, vilket även kallas afasi, och så är hon halvsidesgörlamad, eller mest i höger armen, hon kan gå nu, och talet kommer mer och mer tillbaka.
Iaf, och eftersom att hon är lam i höger armen så är det inte så bra blodcirkulation där, och den är stel.
Så är det bra att ge träning och massage, med jämna mellanrum. Det hjälper henne mycket och hon mår bättre utav det.
Därav massage oljan, då kan man ge henne riktig massage, :)

Vi gick in på Hemtex med, jag och Buus, jag köpte sånna där hängare till panelgardinerna, och nu ser det bättre ut :)
Nu ska jag bara sy upp gardinerna och lägga i tyngder nertill :)

Va även in på stadium och köpte ett par mjukisar, stort ska det vara när det är mjukisar :) Och mys äre dom :)

Efter allt shoppande så vart vi hungriga, så vi tog driven på Max och åt :) Mumma !
Sen vart det hemfärd, i spöregn, så kul att det är sommar nu, eller hur. ! :P haha
Ironi, vill ju ha sol och värme. Men det lär man ju inte få om det ska fortsätta såhär.

Åkte hem till mamma på vägen hem, grattade henne :) Hon vart jätte glad över massageoljorna :)
Och köpte blommor till henne med, jätte fina, skulle nästan kunna ha en sån blomma själv :)

Efter det så åkte jag och Buus hem till Gimo igen, och jag satte mig framför tvn och datorn, pratade lite med David.
Han frågade om jag ville hitta på något, och impulsiv som jag är så sa jag ja, så jag hoppade in i duschen, och gjorde mig iordning, sen åkte jag mot Herrhagen. :)
Vi kikade på film och mös, och jag sov kvar. :) På morgonkvisten där, så vart det lite action i Herrhagen, vi hörde polissirener och efter ett tag så hörde vi någon som sprang, läskigt ju.
Såg personen springa runt ett hörn, och så såg vi bilen, antagligen en civilare, men va inte säkra, men dom tappade bort honom, tror civilaren var ensam med, efter ett tag kom förstärkningen, men såg inte ut som att dom hittade på killen, eller vad det nu va.
Läskigt värre.
Sen hoppade vi i säng och sov. Hade svårt att sova, ont i axeln som fan, men skönt att få sova breve någon. :)




13 Juni:

Somnade inte förns vid 6-7 tiden, och så ringde klockan först 12, men snoozade till 13.30 :)
Trött som en jag vet inte vad, och mys i sängen :) Vill ju inte gå upp.
Gick iaf upp, och gjorde mig iordning, och drack lite vatten, sen gick jag tillbaka till sängen, och då var han vaken :)
Mer mys :) Sen gick han upp han med. :) Vi drack lite kaffe och så innan jag skulle åka till jobbet, vilket jag inte alls kände för att göra, fyya mig ! :P
Men gjorde det iaf, och regna gjorde det med, vilket inte var helt ovanligt.
Svensk sommar, eller vad säger man. :P

Kom till jobbet, och allt gick jätte bra :)  Jossan åkte med mig till Gimo på vägen hem, pratade med Natta som tyckte att jag skulle komma till fjällnora, men jag orkade inte, trött som faen.
Åkte hem, och nu sitter ja här, skriver blogg, rätt så tidigt med. :P Om man jämför med när jag brukar skriva bloggen :P
Pratade med Linda med, hon var på bröllop, :) Och det var tydligen kul, men ändå tråkigt för henne. Hade vela vart med, hade vart kul, men ja, jag jobbade ju. :P
Vi ska fika imorn ist :)

Ska tvätta med Buus imorn med, :)
Men nu blir det nog en film, och sen blir det sängen faktiskt, om inte sängen tidigare. Är verkligen trött.


Heeysålänge, och Goodnight !



Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback