kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

11 Juni

Heey !

Kom äntligen in på blogg.se, det har strulat halva kvällen, och det strulade även igår, kunde inte läsa alla bloggar jag ville igår. :( Men idag ska jag minsann det ! :D


Yees, jobb idag som sagt :)
Vaknade, alldeles för sent, snoozade väl för mkt :P haha
Skönt att sova när man väl kan juu :)

Gick upp gjorde mig iordning :) Finally ny mascara :) Skönt att slippa ta från olika.
Fixade frillan med, så man inte ser ut som ett troll håret iaf, haha !
Åt lite frulle, vanilj yoghurt med musli :) Gotti !
Sen ringde jag Linda och åkte till henne för att fika lite innan det var dags att röra sig mot jobbet :)
Fick mitt schema för sommaren :) Finally, och är nöjd, lite hoppigt bara men det gör inget, sånt brukar lösa sig :)
Fick natten jag ville ha med, :D Så jag är glaaad :D:D
Och det gick bra att jobba med :D
Fick med mig åkare hem :P Jossan och Johannes ville ha lite skjuts, så släppte av Johannes i Alunda, och Jossan åkte med till Gimo, körde henne till korren här i Gimo, och sen körde jag ner henne till station, och väntade på bussen med henne :D

Sen hem hit, försökte ringa Linda men det gick inte fram konstigt nog. Men pratade med henne senare :)
Gjorde lite mat, för jag va ju huungrig :) Och kollade lite på tv. :)
Jobbar imorn igen, så nu ligger man här i sängen och ska snart krypa ner, :)
Ska nog in till Gränby efter jobbet och byta tröjan jag köpte igår, och sen blir det nog hem till mamma och fika lite, eftersom att hon fyller år :)
Ska kolla om Natta vill följa med in då med, så vi kanske kan köpa en present till mamma :D

Hmm, nu ska jag sova tror jag. :)


Goodnight !




Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback