kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 1 gånger

10 Juni

Heeey !

Ja, som de flesta redan vet som kom ju skattepengarna igår :)
Och jag sa ju igår att det skulle bli en tripp in till stan, uppsala, idag ! :D
Och det vart det ! :D

Åkte till Linda skulle ju hämta upp henne, men hon hade liite problem med att hitta en tröja att ha på sig. :P
Så jag hjälpte henne med det :) Sen drack vi lite kaffe och käka en varsin risifrutti :)
Sen begav vi oss mot staden :) haha !

Vi började med Rusta :) Gick och kikade lite, hittade en del grejer jag ville ha, lite toalett artiklar :P haha
Och så köpte jag soff kuddar och en filt, lite smått och gott :)

Efter det vart det Ö&B :) handlade lite smått och gott där med, :) behövliga saker, :)
Så Tim nu har jag en konservöppnare :P haha !
Köpte även en poster på Marilyn Monroe :) Måste ju ha fina grejer på väggarna hemma :D

Nästa stop vart Gränby :) Vi började med Gallerix, där köpte jag ytterligare posters, en på Marilyn och en på Elvis :)
Sen vart det Kicks, köpte två mascara, vilket behövdes, less på att använda 3 olika mascara för att kunna sminka mig :P haha
Köpte även deo, alltid bra att ha, och sånt går åt ibland :D
Apoteket efter det, hämtade ut lite mediciner, Bricanylen var slut, och så hämta jag ut allergitabletter, och så köpte jag en nässpray :) haha, så var min sommar räddad :P
Ska komma ihåg att ringa min läkare och be om nya recept på typ allt, för allt är uttaget :P

Nästa stopp vart Gina eller vare Vero Moda :S Iaf, hittade ingenting där, tråkigt. Så det vart H&M ist, där hittade både jag och Linda lite grejer, hittade ett linne som va fint, halterneck, och en fin tröja, :) Vit dock :P

Efter det kände vi oss klara, så vi rullade mot sista stoppet, Willys, :)
Handlade som en dåre, så nu ska jag nog klara mig ett år framöver, haha ! :P
Gick inte på så mkt men fyllde kylen, frysen och skafferiet :P
Jag är nöjd då, eller jag får nog vara nöjd iaf :P haha !

När vi var klara där så rullade vi upp mot boländerna och hämtade upp Danne, och åkte och käkade kiina :D
Gott som fasen, och mätta vart vi allihop ;)
Mätta och glada, men trötta rullade vi hem till Gimo igen. :)
Fick hjälp av Danne och Linda att bära upp alla mina kassar :P
Sen körde jag hem dom, och hjälpte som med deras kassar, sen hem igen och började det roliga med att packa in allt man handla, puuah, det tog sin lilla tid, men det vart klart, och fullt vart det :P

När jag äntligen kunde sätta mig ner, så kika jag i mina övriga kassar, testade kläderna, men vart besviken och irriterad på mig själv, för tröjan passade ju självklart inte. :(   Dum som jag är så testade jag inte i butiken, stupid little me !
Så det blir till att byta den.. Men linnet vart bra :D
Och vart irriterad igen, när jag kikade på mina Marilyn posters jag köpte, köpte dom i olika affärer, och olika bilder var det då, men när man kollar på dom, så är som exakt likadana, förstå besvikelsen !
Hade jag velat haft två likadana hade jag väl köpt det, eller hur.. :(
Men det löser sig, pappi som också tycker om Marilyn, får den ena :)

Joo, kom på det, köpte två canvas tavlor på Ö&B med, took fina ! :D
Ska bara komma på vart jag ska ha dom någonstans :P

När jag va klar med allt, så satte jag mig i soffan och slog igång tv och satte mig vid datorn lite :)
Pratade med lite folk. :)
Lyssnade lite på musik med, gammal musik, gamla idoler, då man va i 12-15 års åldern :P
Haha, ja då vare ju bara boybands som gällde, haha, men det är kul att lyssna på nu med, det var några år sen man lyssnade på alla. :P Det fanns ju hur många som helst :P
Haha, jaa jag vet, men jag va ju liiten då, och det är lite kul att lyssna nu med. Man ser dom inte på samma sätt nu som man gjorde då. :P
Eller vad säger ni som har varit i min sits ? :P

Vissa låtar är ju fortfarande bra :D


Hmm, nu har jag väl skrivit ner det mesta som har hänt idag, ska sova lite nu tänkte jag, eller ja, ska läsa mina bloggar först, sen sova. Ska jobba imorn kväll :)


Heeyråå, Goodnight !



Comments
Master of photo disaster säger:

Fan vad bra. Så då blir det lättare att öppna majskonserven när man kommer över för taco nästa gång ^^

Skriven: - Hemsida: http://lostinlyrics.blogg.se/

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback