kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 1 gånger

31 Juli

Heeysaanhoppsaan !


Då har denna dag gått med då :)

Klockan ringde 6.30 imorse, men gick inte upp förns 6.45. Gjorde mig iordning klädde på mig och allt sånt, tog alla allergi mediciner, och så rullade jag till jobbet.
8-14 stod på schemat, :)  Va inte så farligt trött imorse även fast jag stannade uppe länge igår kväll och pratade med muppen på msn, men jag fick iaf sova 30 minuter mer än vad han fick, haha !
Kom till jobbet, drack kaffe och sen satte man igång, non-stop tills allt var klart, och sen fick man fika lite :)
Rast fick man med, gick och snackade lite med Kate under rasten, och sen tillbaka och jobbade de sista timmarna :)
Skickade sms med muppen under dagen med, och med Linda.
Skulle lämna in telefonen efter jobbet, så jag åkte ut till Gimo, hämtade Linda och så åkte vi till stan, till Siba :)
Lämnade in telefon, och han sa att det skulle ta ca 3 veckor. Får hoppas på att det inte tar längre tid bara :P
Skulle ju ha min samsung under tiden, men nu har jag fått låna en annan telefon av Tobbe, så får hoppas på att jag klarar mig :)
Ska pyssla lite med den nu, och fixa med nummer som har blivit knaas !
Sen blir det väl sängen, orkar inte sitta uppe längre även fast jag borde med tanke på att jag ska jobba natt nu lördag och söndag, kke vore bra om man kunde vända på dygnet lite.

Jo, åkte till Linda med, fick tvätta lite kläder och så hemma hos henne, för att det är så dåligt med tvätt tider här.
Så åkte dit med min påse, och tvätta. Sen åkte vi ner till OK och köpte dricka och så gick vi upp till henne, då ringde jag Tobben, och så fick jag låna telefonen av honom, så jag och Linda åkte till Alunda och hämtade den och stod och snacka med Tobben ett tag, sen rullade vi runt lite i Gimo och roade oss själva, eller ja, jag roade Linda :P haha !
Jag hade iofs kul jag med, bilen börja koka med, men det vare värt, och på vägen hem så gick det ju bra ! :D

Och nu sitter jag här, muppen har inte hört av sig, men ja, det gör han väl säkert när jag har somnat eller nå, brukar vara så :P
Nej nu ska jag ta och bädda rent i sängen och sen lägga mig där och fippla med telefon :)


Goodbye, and Goodnight !


Comments
Isabelle säger:

vem är muppen ? :)

Skriven: - Hemsida: http://amnellisabelle.blogg.se/

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback