kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 2 gånger

Uppdaterar lite :)

Heey !

Nu har jag varit dålig på att uppdatera, igen :P
Förlåt, men vi har gjort så mkt tillsammans nu på dagarna så har inte riktigt haft tid med de, eller vad man ska säga..
Men ska försöka få med det mesta nu. :)

Igår (söndag) så tog vi det mest lugnt, kollade på tv, mös lite med King, :)
Kollade även på film, It's A Boy Girl Thing, den va ganska bra faktiskt ! :)
Fast jag har sett den förr med. Men de gick bra att kolla på den igen, käka popcorn och kollade på den :)
Åt köttfärssås och spagetti med :) hur gott som helst, to be honest ! :D
Men mestadels så slappa vi bara, va ute och gick med King..
Men inte så mkt mer. :)

Idag (måndag) så va Kate hemma sjuk från skolan, eller ja, hon hade ett prov hon skulle göra, men hon kände att hon inte klarade de, och vill hellre göra de efter lovet när hon fått plugga ordentligt och känner att hon är redo :)
Det förstår jag med :) Skulle nog ha gjort samma sak.. :)
Sen har jag pratat lite me Andreas på msn, saknar honom. :(
Längtar hem också, och tokigt nog så saknar jag jobbet. :)  tanterna och gubbarna..
Och såklart mina arbetskamrater :)
Och min chef om jag ska vara ärlig, har världens bästa chef ! :D
Haha, skryt lagom, men ja så är det faktiskt :)

Men på onsdag bär de av hemmåt :) 62 mil och 8 timmars resa.
Men ändå hemmåt ! :)
Och på fredag får jag träffa Andreas igen, om inte tidigare.. :)
Beror på om han vill ses innan..


Nääe men nu ska jag krypa ner under täcket. Skriver mer imorn när Kate är i skolan, då jag är ensam hela dagen.
Sov gott !







There Is nothing else I can say..
• °°•-» Miickzz´♥

Comments
annica säger:

hej gumman, men vart e du då? kram

Skriven: - Hemsida: http://annicaahlqvist.blogg.se/

annica säger:

aha i see! ja 9 dar e låååång tid att va hemmifrån.



jo här e allt bara bra!!!

kram

Skriven: - Hemsida: http://annicaahlqvist.blogg.se/

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback