kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Sluta röka = konstant sjuuk, känner enorm saknad..

Uscha, de stämmer faaen !
Enda sen jag sluta röka, (1 månad sen nu) så har jag vare mer eller mindre konstant sjuuk.
Feber, förkylningar, illamående, svullna halsmandlar och halsont, magont m.m
När ska det sluta ?
Vill ju inte vara konstans sjuuk nu när jag äntligen har kunnat sluta me rökandet..
Känns ju mer eller mindre värdelöst just nu. Nu när jag vill jobba me.
Så man kan köpa ny bil någongång. :P  Söker nytt boende me.
Mehn mehn, allt tar sin tid så äre ju.. :)


Tack Anna :) Känns bra att jag har dig där, för stöd inom designen och så, väntar bara på att du ska komma online så jag kan fråga lite :) tack igen´ <3

Hoppas bara att jag kan få ihop den design jag verkligen vill ha just nu, sen kan de hända att jag ångrar mig och ändrar lite då och då :P Men nu är jag helt på att få den designen jag har i mitt lillt huvud, för där finns nämligen den jag vill ha.
Ska bara lyckas få ut de, så det blir som jag vill.. :) Så jag kan få vara nöjd, iaf ett tag :)
Det visar dig, kke blir till och ändra den ett par ggr då och då, när jag vill och så :)
Det återstår att se, :D



Vill bara bli frisk nu, innan jag åker upp till Umeå me, vill ju inte va sjuuk då å smitta Kate. =/
Skulle ju inte kännas så bra.. Men får hoppas på att de blir bättre, har ju 15 dagar på mig att bli bättre iaf, för den 16:e bär de av :)
Ska bli kuul, å skönt !

Har ju inte blive så mkt att umgås me komisar på senaste =/
Alla har sitt eget, och vissa bara skiter it. Orkar inte hålla på..
Vill ni inte, säg de då ! Så man slipper stå där som en idiot efteråt.

Men du ska veta att jag alltid finns för dig gumman, även fast de kke inte har verkat så på senaste, men du sa att de va mkt nu, och då tänkte jag att de va bäst att låta dig va ifred, var det ett fel val så säg så.
Men jag har ju känt att vi glidit ifrån varann nu, vill inte att de ska vara så, för du betyder ju så oerhört mkt för mig ! Du fanns där när ingen anna gjorde de, och du hjälpte mig igenom det värsta, det ska du veta att jag är tacksam för ! <3
Men jag vill inte att de ska sluta nu, inte alls. För jag behöver dig lika mkt nu, du är en del av mig. Utan dig inget mig vare ju ?!
Jag älskar dig gumman, och jag saknar dig, oerhört mkt ! :(
Jag är inte perfekt, och ingen ängel, jag vet. Men vid din sida kommer jag föralltid att stå, genom allt ! 
´ <3




Andreas´ <3


There Is nothing else I can say
• °°•-» Miickzz´♥

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback