kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

26 Februari

Heey !

Vart inte så mkt bloggandes igår (Onsdag), men som sagt så åkte vi hem igår, 62 mil och de tog 9 timmar den här gången.
Men först så fastnade vi i kö innan vi en kom ut på E4an i Umeå, bra drygt !
Sen när vi kom iväg så vare helt okej, lungt med trafik, men de e drygt att de inte är E4a hela vägen, eller jo de äre ju, men det är ju inte 110-120 km/h hela vägen, de pendlar som satan, väldigt jobbigt, skulle de bara hålla sig till de hastigheterna hela vägen så skulle de nog gå snabbare på vägen dit och hem :)
Men sen så fick vi stanna vissa gånger med, för jag fick så jäkla ont i ryggen av att sitta och köra så mkt, och så rasta vi ju King med, han va ju tvungen att göra sina behov me.
Vi med ibland :P hehe
Men annars så gick väl resan smidigt, tills vi kom en bit innan Gävle, då satte snöstormen igång, fy satan vilket väder det va.
Snö överallt, man såg inte vägen för all snö, och de snöa så mkt så att de vart som en vägg framför en, jag såg typ nada, och bara de gjorde att man va tvungen att sakta ner massa. För de gick inte att köra fortare.. =/
Och snöovädret höll i sig hela vägen förbi Gävle och tills vi va ca 1-2 km från Uppsala, för där regna det ist.
Typiskt Uppsala ! :P

Men hem kom vi till slut ! Och det var hur skönt som helst, tvärslockna när jag la mig i sängen, men blev väckt av Veronica dagen efter :P haha
Att man aldrig får vara ifred :P haha.
Men åkte och kollade på lägenheten idag (Torsdag) iaf, och den är min, så jag flyttar så fort som möjligt :)
Ska dit och skriva papper imorn och så, får även nycklarna då, så blir väl till och lämna lite grejer där imorn som jag shoppade idag, vilket var alldeled för dyrt märker man efteråt, men de är lätt att va efterklok :S
Men jag behövde förvisso grejjerna, :)
Men får jag tillbaka pengar som nån är skyldig få löser de sig med. Men ja, de vet man ju aldrig man får.
Men de behövs ju nu, så man tkr personen borde förstå !
Annars så får jag vända mig till min pappa, och de är ju inte de roligaste när man har flyttat hemifrån liksom. =/
Men vad ska man göra, huvudsaken är att hyran kommer bli betald :D De gör den alltid, de andra får man ju snåla med :D
De ordnar sig, bara man kommer iordning så går allt jätte bra ! :D

Men måste sluta oroa mig nu, de vart ju lite mer utgifter den här månaden bara, skatten på bilen osv. Men de är ju sånt som måste betalas helt enkelt, annars så får jag ju inte köra me min bil.. =/
Och alla andra räkningar är jag ju van med att ha varje månad, :) så allt löser sig !

Men nu ska jag krypa ner i sängen, ska upp tidigt imorn och skriva papper och så, sen ska jag umgås lite me Veronica och William, och sen ska jag och Kate bege oss mot Östervåla :)
Har saknat dig, Andreas´<3







Sov gott !

There Is nothing else I can say..
• °°•-» Miickzz´♥

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback