kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

24 Februari, saknar dig !

Heey !

De har vare mkt idag med:P haha
Har duschat och donat lite me bilen och så, fått samtal om lägenhet och pratat med Veronica :)
Sen helt plötsligt va Kate hemma :P vart tog tiden vägen ? :P

Så när Kate kom hem så skulle vi till Ingela och Simon och äta pizza och umgås lite :)
Alla åt pizza förrutom jag, för jag åt kebab idag :P hehe, och gott va de.
Efter maten gick vi ut med hundarna, King och Speed, så dom fick leka av sig lite, vilket dom gjorde :P
Vi va ute ett bra tag, och man fick allt akta sig när dom kom farandes så man inte åkte i backen, och ut i höga snön for dom och överallt :P haha. Men de va kul att se.
Sen gick vi in och kollade på film, vi kollade på Yes Man, vilken va helt okej, men inte så där hyper bra.
Så de kke va lika bra man inte titta på den på bio, så de blir så att jag och Andreas får kolla på en annan film på bio sen :)
Och kladdkaka fick vi me, med vaniljvisp, mumma ! :D Riktigt gott !
En helt klart trevlig kväll ! :D

Sen så åker vi ju hem imorn, VI SKA ÅKA HEM ! :D;D
Har faktiskt längtat hem, saknar jobbet, familjen, och självklart Andreas !:D
Och på torsdag ska jag kolla på lägenhet, en 1a i gimo på 42 kvadrat, med kök :)
Inte så farlig hyra, så om jag vill ha den efter visningen så får jag den :D:D hihi !
Ska bli skönt att komma hemifrån och få rå om sig själv igen, men de kommer nog va ensamt ibland men då får man se till att umgås me kompisar :D
Och ska även träffa Veronica och lille William på torsdag med, efter eller innan visningen de visar sig :)
Ska bli kul, har saknat dom med :D

Och på fredag får jag äntligen träffa Andreas igen, för då ska Kate och jag på fest i Våla :) hihi !
Har saknat honom faktiskt ! <3
Så de ska bli kul, och få festa lite, de är alltid kul !:D

Sen som sagt, eftersom att vi ska åka hem imorn, så vet jag inte om jag hinner med att blogga.
Ska packa allt, se till så att jag får med mig allt hem igen, för av någon konstig anledning så har alla mina grejer hamnat runt om i hela lägenheten, haha ! Men jag får pula lute innan Kate kommer hem för då ska vi äta och Kate ska kasta in de sista av gejerna och sen bär det av hemmåt till Uppsala igen, 62 mils resa, och eventuellt 8 timmar. :)
Så antingen bloggar jag imorn om jag hinner, annars så får jag väl slänga upp något när jag kommer hem imorn natt :P
Eller så slänger jag upp något på torsdag, det visar sig :)

Och stackars lille King va helt slut när vi kom hem, haha. Så han la sig ner, och nästan total däcka.
Men de är bara bra de, för då är han trött imorn när vi ska åka hem, så då är han lugn i bilen :)


Men nu ska jag nog sova så jag orkar upp och packa och dona imorn :)




Sov gott !

There Is nothing else I can say..
• °°•-» Miickzz´♥

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback