kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Torsdag 30 December

Heey !

I daglig ordning stod jobb på schemat idag, så klockan ringde som vanligt 6.30.
Gick upp, klädde på mig, gjorde mig iordning och gick ut till bilen.
Men hade då hellre velat lega kvar i sängen, där va det bra mkt varmare och mkt skönare !
Men nej, här ska man jobba och slita lite.

Kom till jobbet, och satte igång med mig sysslor :) Och så flöt dagen på som den skulle.
Va tvungen att ringa lite samtal när jag fick lite tid över, bland annat til Ö-hem.
Men fick inte de svar jag önskade, så får göra på mitt sätt. Men dom skulle iaf kolla läckan under handfatet :)

Sen fortsatte arbetet och det var skönt när jag väl va klar med allt.
Och även skönt nu att jag är ledig från köket tills på måndag, och ska bli skönt att få gå på golvet imorn och på lördag :) Träffa gubbarna och tanterna :):D

Efter jobbet så åkte jag ut till Kölinge, skulle hämta en lång skarvsladd, och så prata lite med mamma.
Och hittade på sladden, och fick även en tvättställning av mamma :):D
Gick över till Thomp och Carro efter det, och busade lite. Vart bjuden på massa mat med :) <3
Och busade massa med Maya :)
Drack kaffe med, och pratade en massa om morgondagen och massa annat :)

Klockan började bli mycket och det var dags att åka hemåt. :)

När jag väl kom hem så startade jag en liten maskin tvätt, och kollade läget på face och sådär. Och kollade lite på tv :)

Packade ner PS2an och Singstar:et, även lite smått med resterande packning, har skrivit en lista så jag får med mig allt imorn :)
Jobbar ju först, men åkte hem och duschar och sådär, så då packar jag klart och tar med mig grejerna ut till Kölinge där jag ska fira mitt nyår :)

Nu kollar jag lite på filmen som går på 3an, och ska väl ta och krypa ner i sängen nu :)
Väldigt trött, och behöver sova lite så jag orkar jobba imorn och allt annat :)



SAKNAR MIN FINAST ! <3



Goodbye, and Goodnight !


Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback