kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Torsdag 3 December

Heeysan !


Klockan ringde kl.7 imorse, trots att jag var ledig, så gick jag upp då, varför ? :P
Jo för att jag och min kära vän Linda skulle åka till Easthammer och besikta min bilfaen,  :)
Så det var bara att kliva upp då och se glad ut :P

Gjorde mig klar och så gick jag ut till bilen, gick ut tidigare ifall han skulle krångla och ha sig. Men självklart när man går ut i tid så krångla han inte. :P
Skrapade lite rutor, och fick tillslut värme i bilen :) Och så åkte jag för att hämta upp Linda, och så åkte vi till Easthammer :)

Vi gick in och anmälde vår ankomst, :P och så fixa vi bältena och la fram varningstriangeln :P
Och så var det bara att vänta på vår tur :)
Och till slut fick vi rulla in, och jag fick samma gubbe, som jag hade sist jag var där med :)
Och allt såg ju bra ut, vi kollade på medans han gjorde det han skulle, och så drack vi kaffe :)

Och det gick bra för bilen med :) Bara 2 fel, och inga farliga heller, fast har en månad på mig, eller rättare sagt, pappa har en månad på sig att fixa det :)
Ringde pappa på vägen hem, och när jag sa att jag hade vare och besikta bilen nu, så fick jag kommentaren;
"Jaha, blir det en önskelista nu eller?"
Haha, han är knäpp han, men det va ju inte så farliga fel :)


Efter det så åkte vi hem till Linda och drack lite kaffe och så, pratade en sväng :)
Och senare åkte jag hem till Veronica och William, och drack lite kaffe där med, busade med William och så :)

Och så rullade jag vidare ut till Kölinge och hämta min tvätt hos mamma :) Tack igen mamma :)
Hoppas att jag får en tvättmaskin nu :) eller ja, hittar en bra, så slipper jag det här :P

Från Kölinge så åkte jag till jobbet en sväng och hämta ett papper chefen skulle hjälpa mig att fylla i :)
Och efter det tillbaka till Gimo :)  Tankade lite, och så åkte jag hem och en macka :)
Och så har jag bara kollat på tv och tagit det lugnt efter det :)
Duschade iofs med, och när jag duschat klart så kikade Veronica förbi en sväng :)

Försökt messa med Finast, men det går inte så bra, för han packar och har sig, så han är jätte seg på att svara :P haha !

Men förhoppnigsvis får jag prata med honom en sväng nu innan det är dags att sova :)
Ska fixa frillan bara :) Jobb imorn :)

Goodbye, and Goodnight !


Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback