kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Torsdag 17 December & Fredag 18 December

Heey !

Blir dubbelinläg nu, :) Har inte hunnit med att skriva bloggen :P


Torsdag 17 December;


Jo, som sagt så var jag ju ledig, men skulle till Veronica och fika lite, så gick upp gjorde mig klar och sådär.
Kollade datorn lite snabbt, och så åkte jag över till Veronica :)
Men vi tog en promenad direkt när jag kom, ner till vårdcentralen med Wille, stackarn ramla och slog i huvudet.
Så vi gick ner och kolla så att allt var okej med honom. Så att det inte va en hjärnskakning.

Fick sms från Finast med, :) han hade stannat hemma från jobbet idag, mådde lite dåligt imorse. :)
Så han sa att jag fick komma när jag ville, :) Men skulle umgås lite med Veronica först :)
Men vi smsa ett tag och prata om vad vi skulle äta och så, och att vi skulle åka och handla tillsammans, :)

Men sen kom vi fram till att han skulle åka och handla innan jag kom, för annars så skulle de hinna bli mörkt och sent :) Men efter lunch och kaffe och kort spel med Veronica så var det dags att åka :) Då stod jag inte ut längre, saknade ju honom, hade inte träffat honom på nästan 2 veckor, och det är ju jätte lång tid. :P
Åkte hem och böt om lite först sen åkte jag in mot stan och hem till honom, och det gick ju bra. :)
Lite halt var det men man kan ju det där, och kör ju inte fortare än man måste :)

Kom fram, och mys mys ! :D
Satt och mös en stund i fotöljen, och så lagade vi mat, eller han lagade mat :) Och så åt vi och kollade på tv :)
Mös lite efter maten, :) Kunde inte må bättre än vad jag gjorde då :D
Massa mys vart det, och massa pussar och kramar :) <3

Kollade på film gjorde vi med, kollade på Simpsons the movie som gick på tvn, och mös lite, skrattade och så :)
Jag gick ut lite då och då och rökte, prata lite med Veronica och smsa lite med Linda.

Men annars så var det bara han och jag, och jag mådde hur bra som helst ! :D
Kan inte låta bli att le när jag är med honom, kan inte låta bli att le när jag tittar på honom, :)
Kan inte låta bli att le när han kryper närmre och ger mig en puss, eller en kram. Eller när han bara vill mysa :)
Finare finns inte ! <3

Men klockan vart ju mkt, och när filmen var slut så gick vi och la oss. :) Mys att få sova breve honom igen, :)
Somnade ganska fort, :)  Med den finaste breve :)





Goodbye, and Goodnight !






Fredag 18 December;

Vart väckt, typ kl.6, av en puss, och en kram och ett "förlåt för att jag väcker dig så tidigt". :)
Men Finast skulle ju åka och jobba, :) Så vi gick upp klädde på oss, och gick ut. Jätte kallt ute. Brr ! :P
Startade bilen och började borsta bort snön som hade kommit kvällen innan, Finast behövde ju inte för han hade ju haft bilen i garaget, FUSK :P
Fick massa pussar och en stor kram, sen åkte vi. Jag åkte hem först, la mig och vilade nån timme, vaknade och hoppade in i duschen, sen åkte jag till jobbet för deligeringsmöte :)

Efter det så åkte jag hem till Kate och fikade lite, och pratade, va ett tag sen jag träffade henne med. :) Så det var treligt, sen åkte jag hem till Natta och vart bjuden på mat :) Pratade lite och umgicks :)
Gjorde mig klar där för att åka till stan, skulle ju dejta Veronica lite som var både karl och barn fri :)
Så vart klar, och så skulle Tobbe åka med in till stan.

Släppte av honom hos hans mor, och åkte sedan vidare mot Fyrislund och träffade Veronica :)
Vi stod där ett tag, sen åkte vi upp till Biltema, stod där ett tag och kollade på grabbarna när dom sladda omkring lite, :)
Sen åkte vi till max och åt lite, och lämnade min bil där så åkte vi bara en bil, lite onödigt att åka två bilar.
Så åkte vi ett varv på stan och leta efter alla grabbar som bara försvann :P
Men det hade vi inte behövt göra upptäckte vi när vi kom till Rusta, för där va ju alla ! :P
Vi va väl minst 23 bilar med oss, och de flesta åkte runt och sladda :) Kul kul ! :D
Men sen började farbror blå närma sig och då var det dags att åka vidare, åkte ner på stan igen, lämnade pengar till Marcus som var på krogen :)
Åkte runt lite till, flyttade på min bil. Och runt igen :)
Kul och trevligt var det iaf :)

Sen åkte vi för att hämta en väldigt glad Marcus, och började röra oss hemåt :) Klockan var ju ändå ganska mkt :)
Och jag skulle ju upp och jobba dan efter med :)
Men det vart ju några stopp innan man kom utanför stan :P

Och lite dimma var det, men inte så farligt så man var tvungen att ligga i 50, som en idiot gjorde, väldigt irriterande, Veronica lessna och körde om, och jag efter :P

Kom hem till mamma runt 1 tiden, fick sova där, lite närmare till jobbet, och sådär :)
Tvättade bort smink och gick sen och la mig :) Somnade väl ganska snabbt :)


Goodbye, and Goodnight !


Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback