kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Torsdag 10 December

Heeysan ! :D


Jo idag har det hänt mkt i mitt lilla liv :D

Började med att klockan ringde 8.30 imorse, tänkte snooza lite, men så vart det inte, för Veronica skicka mess på en gång, så det vart bara lite snoozande idag.
Men sen vare bara att kliva upp ur sängen, och göra sig iordning. För sen gå ner till bilen, men när jag kom ner till bilen så stod Linda där ute, så fastnade lite där, pratade och tog en cigg med henne, sen rullade jag vidare hem till Veronica och drack lite kaffe och så där innan vi rulla in till Uppsala, vi började vår shoppingdag på Rusta, köpte lite smått och gott där, bland annat en tomtemössa som passa mig, en rosa :)
Och lite annat bra med :)
Sen rullade vi vidare till Skopunkten, skulle köpa skor till Wille, och så köpte jag ett par stövlar med :)
Fina, och lite klack på dom med :) Super nöjd :)
Sen rullade vi vidare till Leklust och köpte lite julklappar där och lite annat :)
Och efter det så rullade vi till ÖB och handlade lite där med :)
Inte så många affärer men vi spenderade mkt tid inne på varje affär. :P
Så det vart en hel dag iaf. Så nu har jag mer eller mindre styrt upp det mesta, har en julklapp och present till Amanda, som fyller år nu på lördag med, och så en liten till mamma och pappa, och en till Maya :)
Så det är väl uppstyrt, har en till Natta med här hemma, är en kvar dock, eller två kanske. Men det hinner jag ta nästa vecka, :)

Efter allt inne i stan så åkte vi hem till Gimo igen, stannade hos Veronica och busade lite med Wille, jätte kul, för han tyckte att det var kul :)
Men lite trött vart man, haha. :)

Sen rullade jag hemåt, fixade lite mat, och mitt i allt kom Veronica förbi igen, och tog en cigg hon var ändå ute och åkte lite, för hon skulle ner och handla lite mjölk :)

När hon åkte så åt jag lite mat och kollade lite på tv, och kollade läget på Face och sådär. Satt vid datorn en sväng efter maten, och så pratade jag med Finast. :)
Vi pratade med varann i 1h och 8 minuter :D Vårt rekord hittills. :)
Och jag ska till honom och mysa på lördag efter jag har varit ute och grattat Amanda :)
Längtar redan nu :)

Har precis pratat med Veronica igen, vår-rök-pratstund :)
Och nu skriver jag här, och ska ta och krypa ner under täcket och sova lite, jobbar hela dagen imorn, 8-21 står på schemat :)
Ska se om jag lyckas byta bort min kväll den 18:e med. :) För så ska jag leka lite med Veronica :)

Men nu ropar sängen efter mig :)

Goodbye, and Goodnight !


Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback