kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Tisdag 8 December

Heey !

Efter att ha sovit sjukt dåligt i natt, vilket jag märkte när klockan ringde imorse, var det bara att gå upp göra sig iordning och åka till jobbet, dra på smilbanden och vara glad.
Men va sjukt trött, kaffet hjälpte ju en del iaf när jag väl kom till jobbet, och det hjälpte ju att hålla igång och allt sånt, men hade ju iaf några timmar att se fram emot på jobbet.
7-16 är ingen dans på rosor när det gäller mitt jobb, visst det är inte så jätte jobbigt jämt, men har man sovit dåligt och allt sånt, så är det inte så jätte kul.
Men allt gick ju bra iaf, vart lite stressigt på eftermiddagen, men det löste sig.
Och det va ju sjukt jäkla skönt att åka hem när man väl fick sluta, och då på hemvägen la sig allt, vart jätte trött var nästan på gränsen att somna där i bilen, blir ju så när man har hållt igång ett bra tag, och sen sätter sig i bilen, i mörkret och slappnar av. Då blir det ju lätt så att man blir trött.

När jag väl kom hem så hade jag fått det där paketet som jag väntat på :) Så nu har jag en ny piercing :) Rosa, jätte fin, och det kan lysa i mörkret, haha ! :D Coolt ju :)
Men framför allt så är den ROSA :D

Gick ner till ica och handlade en sväng. Försökte ringa lite samtal :)
Sen fixade jag iordning lite mat, samtidigt som jag underhöll mig själv på Face och kollade lite på tv, vart en lätt men ändå god middag idag, Korv med bröd, gurkmajonäs, ketchup och rostadlök :)
Och efter maten vart man ju inte mindre trött heller, la mig på soffan en stund, kollade på tv, men lyckades ju självklart somna, haha ! Typiskt, sov väl ett tag, och när jag väl vaknade så hade jag väl 5 missade samtal och sms. :P haha !
Hade tänkt att ringa upp, men hann liksom bara med att ringa upp Thomp och Carro, för satt och pratade med Carro i ca 50 minuter. :) Våra djupa och långa pratstunder, alltid lika trevligt och inte så ovanligt heller :P
Men alltid lika trevligt, min älskade vän ! :D
Får se om vi hinner fika lite på lördag när jag ändå är där ute, och innan jag åker till Finast. :)
Hoppas på det :D

Och nu sitter jag här, ska snart bädda ner mig i sängen och kolla på någon film, och njuta av att jag är ledig imorn :)
Har smsat med Finast nu med, så nu är man lite glad igen :) Men han jobbar ju imorn, :)

Och nu ska jag röra mig mot sängen, :)


Goodbye, and Goodnight !


Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback