kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Tisdag 29 December

Hey ! :)

Ska försöka komma in i rutinen igen, när det går och när man orkar :) Skriva dag för dag, men det är inte lätt när man inte är hemma, för inte sätter jag mig och skriver blogg när jag är med Finast. :P
Men men, ska iaf försöka så att jag inte förlorar de läsare jag har :)

Iaf, klockan ringde 6.30 imorse, och då var det bara att kliva upp, skapligt trött med tanke på att jag inte somnade förns runt 3 tiden i natt. Var så ensamt och kallt att ligga själv, när jag har blivit bortskämd med att ha den underbaraste breve mig i två nätter.
Men vänjer mig snart igen, men jag skulle ju då inte ha något emot att sova breve honom varje natt :)

Men iaf, gick upp gjorde mig iordning, och så gick jag ut för att hitta en snöig bil, med massa is. Så det vart till att starta åbäket, och sen börja borsta och skrapa. Guuud vad jag hatar denna jäkla äckliga årstid ! Ge mig sommar !

Kom iaf iväg efter ett tag, och det var lugnt på vägarna, kom till jobbet och satte igång med arbetet :)
Och allt gick bra idag med. :)
Fick sms från Finast, och blir ju alltid lika glad när han skickar sms :) <3

Dagen flöt på som den skulle och fick äntligen åka hem när klockan slog 15.30.
Kom dock ut till en isig bil, igen ! Skrapa skiten, prata med Veronica, och så åkte jag mot Natta.
Men ja, tänker inte gå in på det hela nu, men saker hände på väg till Natta, men fattar inte idioter att man bör anpassa hastigheten efter väglaget, och speciellt när omständigheterna är som dom är, så får man faktiskt skylla sig själv.
Det är bara ens eget fel, men men, och skylla ifrån sig går ju det med. Bara man slipper erkänna att man själv har gjort fel.
Skit samma, saker kommer ändå ut, och allt misstolkas hela tiden, och skitsnack blir det.
Men man vet ju själv vad sanningen är, synd bara att de andra inte kan erkänna sina egna fel och brister.
Jaja.... Orkar inte gå in på det mer.

Hämtade iaf upp henne, pratade fortfarande med Veronica och så rullade vi till stan, åkte in till gränby och kollade runt lite. Veronica hade kollat på en tvättmaskin till mig, hittat en billig på rea på expert, så gick in där och kollade, och dom hade den på lager. Så skulle gå tillbaka senare och köpa den, skulle bara kolla runt lite om man hittade något annat med.
Gick in på apoteket, sen gick vi in på Åhlens och så fick jag en parfym av Natta, och så köpte hon lite hon med, sen gick vi in på Ica och handlade lite, och sen gick vi tillbaka och köpte tvättmaskinen :)
Och allt gick ju bra, fick in den i bilen efter lite bök, och så åkte vi till Max och käkade lite mat. Tråkigt hungrig jag var då, hade inte ätit något alls under dagen.
Tur att min Finast inte har internet för tillfället, för han skulle bli arg när han läste det här då. Haha, han skäller på mig när jag inte äter. :P

Efter maten så åkte vi hemåt, sakta men säkert, hellre kommer jag hem än ligger i diket. Eller nå ännu värre.
Släppte av Natta och rullade hem till Gajmo :)
Ringde Veronica och kollade läget, och hon va borta och fikade lite, så hon skulle höra av sig när hon var på g hem.
Pratade med Kalle med, men han var värsta anti :P
Så packade med mig det jag fick med mig, och så gick jag upp in.

Kollade lite på datorn, och kolla lite på tv, sen ringde Veronica och så gick jag ner och backade upp bilen, för hon va snäll och skulle hjälpa mig bära upp tvättmaskinen :)
Och det tackar vi för ! :D

När vi väl fick upp den, så packade vi upp den, och fixade lite och donade. Efter mkt om och men så fixade vi den, och så skulle vi testa om den startade och funkade, så körde lite tvätt.
Och det kändes bra att stå i mitt eget badrum och tvätta :) Måste bara köpa en jäkla tvättställning :)

Gick med Veronica ut och tog en cigg innan hon rullade hem. Tack för hjälpen :) <3


Gick sen upp, och då var maskinen klar, och rent vart det, så nu luktar det rentvättat här hemma :)
Men fick hänga upp tvätten lite udda, men det är bara så länge :)

Nej nu ska jag ta och krypa ner i sängen, jätte trött, och upp imorn igen och jobba sig lite :)


Goodbye, and Goodnight !


Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback