kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Tisdag 1 December

Heeysanhoppasan !

Jo, första December, redan ?! :O
Men iofs så gör det inget att det går fort för då är det snart sommar igen :)
Men den här månaden är ingen rolig månad alls, för med sim många hemska minnen, :(
Men förhoppningsvis så finns det en bra kille som kan hjälpa mig igenom dom dagarna.
Men tårar kommer rinna, tårar rinner bara jag skriver detta. :(
Faen, va jag saknar dig Marcus. :'(


Hade iaf sovmorgon idag, klockan ringde första gången kl.9, men lyckades snooza ett tag och sov nån timme till. Skönt att äntligen få känna sig utvilad. Eller vad man ska kalla det, har iofs inte känt mig utvilad sen jag började sova själv. Sover bättre när jag har någon som jag tycker om brevid mig, och förhoppningsvis så kommer jag få sova med Finast mkt framöver och då kommer allt bli bra igen, inga sömnlösa nätter, förhoppningsvis. :)

Gick iaf upp efter att ha sovit, :)  Gjorde mig iordning messade lite med Finast, :) Vart på bra humör direkt, kan liksom inte låta bli att le när jag får mess från honom :)

Sen var det dags att åka till jobbet, och självklart fick jag turen att ligga bakom massa jäkla lastbilar, körde om en och så kom det en till, suck. Bilen blir ju inte så ren av det. Och sista biten låg jag bakom en lastbil med massa sten elelr grus på flaket, och det bara smattrade i rutan, va tvungen att åka långt bakom den för inte rutan skulle gå sönder :P
Men kom om efter ett tag, och självklart så tog min spolarvätska slut då, så fick åka den sista biten till jobbet med en skitig ruta, och jag såg inte mkt kan jag säga :P
Men kom iaf fram :) Jobbade och stod i mina 6 timmar :)
Sen fick jag åka hem :)

Försökte få tag på Thomp med, men nej han ville ju inte svara, han kanske visste att jag skulle sjunga för honom, haha ! Men nej får la sjunga för honom imorn istället, fast i efterskott :)
GRATTIS THOMAS PÅ FÖDELSEDAGEN !:D:D

Fast ja, det var ju lättare sagt än gjort, skit grejer. Det började med att jag kom ut till bilen, och det var ju minusgrader ute, kallt  och jäkligt.
Så låset på bilen hade ju frysit så kom knappt in i bilen, fick jocka lite sen kom jag in, och när jag väl kom in i bilen så ville den först inte starta, fick lite deja vu känslor från Umeå där :P
Men den startade iaf efter ett tag, tack och lov, men min älskade erm pappa svarade ju självklart inte i telefonen, när jag behövde honom.
Iaf, lät bilen gå, och så började jag skrapa rutor, men när jag väl skulle skrapa rutan på min sida, nej då gick det inte att stänga dörren, den liksom studsade tillbaka, men grattis tänkte jag, ska jag behöve åka runt och hålla i bildörren, och köra samtidigt, suck ! Och pappa svarade inte, lyckat.
Iaf, försökte lite till, men den ville inte, lät bilen va en stund och tog ut min frustration med en cigg istället, och försökte få tag på pappa, men nej.
Försökte ringa Finast med, men nej. :(

Men som tur va så ville dörren stänga sig när bilen blivit lite varm, så det va ju bra. :)
Då kundejag äntligen åka. Åkte till Vallby och köpte spolarvätska, och sådär, fyllde på och så åkte jag hem, och kunde se genom rutan :)

Men vart inge träffa Finast idag, :(  Men pratade med honom i telefon när jag kom hem istället, vi pratade nog 1 h och 20 minuter :):D
Och så messa vi efter :)  Ska bli så skönt när han flyttar, :)

Prata med Veronica en sväng med :) Kanske fika imorn, sa åt na att ringa och väcka mig runt 8-9 tiden imorn :)
Sen ska jag ut till mamma och låna tvättmaskinen, hon erbjöd sig så varför inte :)
Och så ska jag hämta lite julgrejer så jag får det lite pyntat här hemma :)

Och efter det åka och jobba :) Förhoppningsvis så ska pappa kolla på bilen med nu innan besiktningen, som är på Torsdag :) Och sen, kanske får jag träffa Finast :) Får hoppas, men vet inte hur det blir än, men jag hoppas :)

Nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på de två sista avsnitten av OTH på denna säsong, sen får man vänta ihärdigt på nästa säsong :)


Goodbye, and Goodnight !


Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback