kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Lördag 5 December & Söndag 6 December

Heey ! :D

I'm happy :)


Igår, skrev jag ju sist att jag skulle hoppa in i duschen och sådär. Pratade med Finast i telefon, och han sa åt mig att hoppa in i duschen, och höra av mig när jag va klar :)
Så jag gjorde det, duschade och fixade, sminkade mig lite, satte på mig lite kläder, och fixade håret :)
Sen ringde jag honom igen :)
Sa att jag va klar, då satt han hemma, i sitt hus och tog det lugnt, bråkade lite med stereon :)
Och så, vi pratade ett tag och så retades han lite med mig, han visste att jag ville komma över, och det var väl mer eller mindre bestämt, men han hade bestämt sig för att retas lite, för han ville ju oxå att jag skulle komma. :)
Frågade vad jag skulle göra ikväll då, och sådär, jaha ska du bara vara hemma, helt cool liksom, och jag lessnade. :P
Men då sa han att han bara skojja, och sa att jag skulle komma, att han ville det :) Så jag skulle åka, och höra av mig när jag närmade mig Ica Maxi.
Pratade med Thomp med, han hade lite problem med skjuts, men han fick åka med mig in till stan och sen fixa annan skjuts hem, för jag och Finast hade mys planer :)
Men åkte iaf utåt, lämnade först en laddare hos Natta, tog en cigg med henne, och så åkte jag ut till Kölinge och hämtade upp karln, och sa åt honom när jag åkte från Natta att han skulle va klar när jag kom, för ville inte stå och vänta allt för länge med tanke på att jag va ivrig för att jag skulle ju åka och mysa med Finast :)

Men han va klar (!) när jag kom dit :O haha, då vart jag chockad ! :P  Haha, och han sa bara, att han inte vågade något annat för att han tyckte jag lät grinig, men gejen va ju att ja kände mig lite stressad, och kände att min Finastabstinens började krypa på :)
Men iaf, han packade ihop sina grejer, och så tog vi en cigg med Carro, och sen åkte vi :)
Haha, han hade lite kommentarer på vägen till stan. :P

Thomp; Sa jag nyss "hur du kör" eller tänkte jag bara det.
Jag; haha, nej det gjorde du inte, vadå tycker du att jag kör fort ?
Thomp; Men då säger jag det nu.
Jag; klagar du på min körning?
Thomp; nej absolut inte, tyckte bara att det gick lite fort.
Jag; va bra, för annars kan du ju då :P haha !

Så kom vi in till stan efter ett tag iaf, släppte av honom i kvarngärdet och sen åkte jag ut mot Ica Maxi, och så ringde jag Finast när jag åkte förbi :)
Så guidade han mig till Ramsta dit han har flyttat :)

Kom dit, och vart glad när jag såg honom, :) Kan inte bli annat, för han är ju så fin :)
Kollade runt lite i huset, och det va ju jätte fint :)
Sen satte vi oss i soffan och kollade lite på tv, och mös lite :)
Efter ett tag kom Bonin och två polare till honom förbi och kollade läget, pratade lite och så drack vi kaffe och rökte lite, inte Finast :P
Sen åkte dom in till stan igen, och vi vart ensamma igen, kollade på tv och mös :)

Kollade på Hajen, haha, tycker inte att den va så bra, har inte sett den förr, och kommer inte att se den igen. :P
Men fick ju iaf mysa med Finast så jag är nöjd :)

Vi böt kanal och kollade på en komedi istället, tittade på den ett tag sen gick vi och la oss i sängen, och fortsatte kolla lite. Och så slog han igång Takidas nya cd, så mös vi lite och sen somnade vi :):D
Kunde inte må bättre, skulle kunna göra exakt vad som helst för att få sova breve honom varje natt, och alltid få vara med honom, men det är väl så nu :)

Frågade min älskade vän Carro, If It Was That Obvious. :) Och hon svarade ja :)
Men lite kul med, för jag skriver ju inte ut hans namn varken här eller på Face, och folket är ju så nyfikna :P
Men vi kom fram till att dom kan ju fortsätta vara nyfikna :) Bara kul, men jag mår ju bra iaf :D

Iaf, och det var ju hur mys som helst att vakna breve honom med, höra hur han sträcker på sig, vänder sig mot mig och lägger sin arm runt mig och drar mig närmre :) Kan inte må så mkt bättre än så. :D
Och bara ligga i sängen ett tag och bli omhållen, och pussas lite, kan inte beskriva, jag är bara så glad :)

Vi gick iaf upp efter mkt om och men, klädde på oss, och gjorde oss iordning, kollade på tv en stund och sen åkte vi, åt olika håll, men han skulle handla lite och sådär. :)
Så jag åkte hem :)

Ringde pappa på vägen hem, och han kom ut och fixade upp mina skenor i taket, så nu är det som det ska här hemma, :) När han åkte så drig jag fram dammsugare, vilket jag helt klart ska köpa en ny nu efter jul, och så städade jag lite, gjorde väl så mkt för att underhålla mig själv för att inte tänka så mkt, eller sakna Finast så mkt.
Men lyckades inte så bra. Men städat vart det iaf, fixade upp gardinerna och så med:)

Bildbevis;

Blir lite mer som ett sovrum nu :)



Efter det så la jag mig i soffan och kröp ner under en filt, och kollade på film, och så fick jag ett sms, och jag lös upp på en gång :) Och det var från Finast :)
Vi messa lite, så ringde Natta, pratade med henne en sväng, och så fortsatte jag kolla på filmerna och messa med Finast. :)

Pratade nyss med honom, väckte honom, men det gjorde inget, vi prata ett tag sen skulle han sova :)
Vi sa godnatt, och sådär, så ska vi höras imorn igen :D Iiiih, :D

Jag ska väl ta och krypa ner i sängen nu jag med, jobbar imorn, :)


Goodbye, and Goodnight !



Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback