kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Söndag 20 December

Heey !

Ledig idag, :) Skönt ! :)

Låg kvar i sängen och drog mig lite idag, bara för att jag kunde, och skönt var det med, men vaknade fler gånger innan med en täppt näsa, och jag kan inte sova med täppt näsa. Vaknar på engång, och måste puffa massa nässpray tills det har släppt och sen kan jag somna om. Usch, tror inte att det var så jätte bra att vara ute i fredags, i 18 minus grader, men kul hade vi iaf. :)
Men det känns nu, får se om man åker på värsta förkylningen nu. :( Hoppas inte det, ska försöka undvika det :)
Har inte råd att vara sjuk :P Och inte nu heller, när jag har så mkt inbokat, :P
Men kan ju inte jobba om jag är dålig heller. Vi får se. :)
Är ju ändå aldrig den som sjukanmäler mig heller, har väl gjort det 2 ggr på 2 år :P

Hm, annars så har jag bara varit arg idag, för det har vräkt ner snö utanför, hatar det, !
Och det har snöat exakt hela dagen, och arg vart jag med, för dom va inte ute och ploga på dagen heller.
Massa jäkla äcklig snö. :(

Smsade lite med Finast idag med, han hade haft kul på julbordet :) Och det va ju bra ! :D
Pratade med Veronica med, :)

Lagade även mat, gjorde iordning lite köttfärssås och spagetti :) Jätte gott, men vart tok mätt. Haha !
Är fortfarande mätt, och det va flera timmar sen jag åt. :P

Iaf, men mot kvällen så kom dom iaf ut och plogade, och då tänkte jag att det var lika bra att gå ut och titta om man hittade bilen. :P Tog sitt lilla tag, men hittade de efter ett tag, men mkt snö var det på den. :(
Efter det så åkte jag och tog en cigg med Kalle och Gudrun, och sen hem igen, ställde bilen på en plogad parkering :) Man får inte vara dum heller. Blir ju så mkt enklare imornbitti då :)

Har spelat lite med Veronica nu på kvällen med, Alfapet :D haha ! Gick inte så bra dock, lite ringrosting :P Men ja :P
Nu kollar jag på en film, och ska ta och lägga mig i sängen, och hoppas på att det inte har blivit värre imorn :)
Jobb imorn :D


Goodbye, and Goodnight !


Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback