kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Onsdag 9 December

Heey !

Jo idag, har ju inte varit den allra bästa dagen för många av oss. Och inte för mig.
Men vi som vet vad som hände den här dagen för nu exakt 3 år sen, vet ju också hur ont allt gjorde.
Vi vet ju också hur många tårar det va som rann, och hur det lät efter allt bara försvann.
Alla skrik, allt gråt, alla önskningar om att allt skulle lösa sig och hur man önskade att allt bara var en dålig mardröm.
Men så var det inte, det hade hänt, det många fruktade skulle hända alls.
Den dagen togs något ifrån oss, något som betydde så mkt, och var någon för oss alla.
En vän, en pojkvän, en son, en bror. En ängel.
Han är nu allas vår ängel, och kommer alltid att ha en fin och stor plats i allas våra hjärtan.
Den platsen kan ingen ta ifrån oss, eller mig, för den platsen kommer alltid att tillhöra Marcus.
Vå älskade ängel, Marcus Selvin.
Jag kommer frotfarande ihåg hur jag stelnade till när jag fick samtalet, hur jag skrek, hur tårarna började rinna, hur jag bara stod där, och gråten och smärtan tog över.
Hur allt uppspelade sig i mitt huvud om och om igen.
Varför just du ? Varför ni ?
Hur kunde det hända ?
Allt gick på repeat, jag kunde inte prata, visste inte vart jag skulle ta vägen.
Jag visste ingenting, i 30 minuter så fanns ingenting för mig.
Bara alla tankar som for tunt i huvudet på mig, om dig, och allt som hade hänt.

Denna dag var nog den värsta i mitt liv på länge, att just du råkade ut för det som hände, förstår jag inte än idag, en person som var så full av liv, en person som fanns där för alla andra, varför måste en sådan underbar person försvinna ? Varför ?
Frågorna finns fortfarande där, nu även 3 år senare, frågorna jag aldrig kommer att få svar på.
För du var så mycket för mig Marcus, du fanns alltid där för mig, men nu kan du inte det längre.
För någon tog dig ifrån mig, och oss.
Tycker fortfarande att det är orättvist, kommer aldrig att förstå mig på det.
Inte ens om jag försöker, för du skulle alltid finnas där. Bara ett samtal bort sa du alltid.
Men nu då, man ringer och ringer men du svarar inte. :'(
Jag saknar dig nå otroligt mycket Marcus, det finns inget som gör så ont som det här.
Du kommer alltid att finnas hos mig, alla minnen med dig bär jag med mig varje dag.
Jag hör fortfarande ditt skratt i huvudet, jag vänder mig fortfarande om i hopp om att du ska stå bakom mig och skratta åt något dumt jag hade lyckats göra. Som du alltid gjorde.
Jag saknar det, jag saknar allt. Faen, Marcus. :'(

Men jag hoppas att du har det bra där du är nu, och jag hoppas att vi ses en dag.
För du, jag kommer upp till dig en dag :')
Jag älskar dig killen, det kommer jag alltid att göra, jag glömmer aldrig min bästa vän !
Vila i frid, sov gott !

 

 

 

 

Förutom att tänka mkt på Marcus idag, så har jag varit ledig, och det var väl lika bra med tanke på vilken dag det är.

Sov rätt länge imorse, vilket var skönt för engångsskull :)

Men det var ju hur tråkigt som helst, och kanske mindre bra, men jag duschade iaf, pratade i telefon.

Pratade med Veronica, och vi bestämde att vi skulle åka in till Uppsala imorn, eller jag skulle in, och hon följer med :D Hon och Wille :)

 

Sen pratade jag med Natta med, och så åkte jag ut till henne. Pratade med mormor på vägen dit, berättade att jag skulle jobba på julafton och sådär, och så prata vi om allt möjligt, hur jag ska våga mig på att köra ner till dom någon dag efter jul och va kvar nån natt. När jag väl är ledig :)

Kan bli skönt att få umgås med mormor och morfar lite, komma ifrån allt. :)

Så vi skulle höras nu framöver och bestämma någon dag som jag åker ner :)

 

Sen gick jag in till Natta och drack kaffe och pratade lite, kollade på tv och så rökte vi lite :)

 

Men klockan vart mkt och det var dags att röra sig hemåt, försökte få tag på Finast men han svara inte, fick reda på sen att han hade haft fullt upp hemma hos sin mamma, hjälpte till på gården och bygga nå :)

Men det var ju okej, :) Men han är såå söt som ber om ursäkt jämt, :)<3

 

Kom hem, tog en smörgås och kollade lite på tv, och nu sitter jag här och skriver blogg :)

Pratade med Veronica för ett tag sen med, våra rökhemlisar :)<3

Och så prata vi om vilken tid vi ska in till stan imorn och så :) Blir en heldag :D

 

Nu ska jag väl ta och krypa ner i sängen snart, tänkte bara göra er lite mer nyfikna genom att lägga upp en bild på Finast, men den är lite sneeky :) haha ! Men det är bara roligt för det är så många som inte vet vem han är, och som blir så nyfikna :) Och jag kommer fortsätta hålla honom hemlig ett tag till :)

I want to wake up with you

Hold me closer I’m here
All the things we been through

Before it’s too late, be mine

Be mine







Goodbye
, and Goodnight !



Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback