kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Onsdag 2 December

Heeysan :)


Jo, fick ju iaf lite sovmorgon imorse, :) Veronica ringde och väckte mig 4 minuter över 9 :)
Så då gick jag upp och gjorde mig iordning, pratade i telefon med pappa och sådär :)
Pratade mest om bilen, och allt sånt.

Sen skulle jag ju till Veronica och fika lite, men hon skulle bort precis då, så då testade jag att ringa Linda, men där va det upptaget då, :P
Så då rullade jag ut till Kölinge till mamma istället :)  Tog med mig min tvätt och åkte dit :)
Hon vart lite chockad för att jag var där tidigare än vad jag hade sagt :P
Men det gjorde inget, bryggde lite kaffe och så började vi med tvätten :)
Lassa in första maskinen, sen gick jag upp till datorn, och kollade lite. :) Bland annat efter tvättmaskin.
Hittade en del, som jag vart lite intresserad av, så ska ringa och höra om det imorn tänkte jag, när man ändå är ledig :)
Fixade tvätt och så, och så kom Natta förbi, och vi rökte och pratade lite och så letade vi efter hennes platsmattor till bilen, som var spårlöst borta typ :P Ingen kom ihåg vart dom va, men efter mkt om och men så hittade vi dem :)

Och så åkte hon, och jag å mamma gick in och fixade lite, och så messade jag med Finast :)<3
Ett tag, och bestämde att vi skulle ses senare ikväll :) GLAD ! :D
Och så var det dags för mig att åka till jobbet :) Jobbade mina timmar, och det gick jätte bra, allt flöt liksom på. :)
Men kunde inte vänta tills jag sluta, längtade liksom :)
Så när klockan äntligen vart 20, och jag fick gå, så vart jag typ asglad :D
Gick ner och böt om, och så gick jag ut och startade bilen, och självklart skulle den krångla lite, dörren gick inte att stänga, men det löste sig ganska snabbt, och sen var jag påväg :)
Ringde Finast när jag hade börjat rulla :) Och han skulle åka typ då med :)

Jag hann först till Willys den här gången :) Och det pirrade lite i magen medans jag väntade :)
Och så kom han till slut, men stackarn hade tydligen haft lite problem med bilen :(
Men får hoppas att det löser sig :)

Men jag mådde bra, vi satt i bilen och pratade och mös lite :)
Har inte mått så bra som jag gjorde ikväll, på hur länge som helst, och det känns bra med honom.
Kan inte sluta ler när jag tänker på honom, och när jag ser honom vill jag aldrig att han ska gå, vill alltid ha honom hos mig.

Vi hittade vår låt ikväll med, :)  Eller jag kom på den, för den spelades när han kysste mig, Takida -  Too late. :)
Lägger upp den här;




Han flyttar nu i helgen med, och förhoppningsvis så hinner vi ses i helgen med, jag hoppas verkligen det, fast jag jobbar iofs Lördag kväll, men kanske kan åka ut till honom efter jobbet :) Får hoppas på det iaf :)

Vi messade lite när jag kom hem, och jag är fortfarande lika glad, för han är så fin mot mig.
Tycker verkligen om honom, och det sa jag till honom idag med. :)

Hm, nu har jag skrivit mkt om honom, förlåt. :) Men kan inte hjälpa det. :)


Men nu ska jag iaf försöka sova lite grann, upp tidigt imorn och beskita mitt faenskaap till bil :P
Och hoppas på att den gåt igenom :)


Goodbye, and Goodnight !


Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback