kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Onsdag 16 December

Heey !


Yes, fick sovmorgon imorse, gick inte upp ur sängen förns 20 över 9 :) Klockan ringde 9 :)
Skönt att få snooza lite och slippa gå upp ur sängen innan kl.7 :P

Men iaf, fick sms av Veronica, hon fråga om jag va vaken, eller ja, typ :P Men då var jag ju redan uppe :)
Gjorde klart allt, och så ringde hon, men då var jag tvungen att fixa kaluffsen :P
Sen klädde jag på mig och åkte :)
Vi fikade lite, och busade lite med Wille, gick ut en sväng och rökte, sen kolla lite på tv :)
Sen vart klockan mkt och det var dags att åka till jobbet för min del. Men på vägen till jobbet så tog min spolarvätska slut, vilket var väldigt jobbigt, för jag såg absolut ingenting. Men fyllde på när jag kom till jobbet :)

Jobbade och det gick bra :) En arbetskamrat hade lite kul när vi va ute på balkongen, pratade med Finast en stund, haha :D Men lite fint och gulligt va det :)




Jobbade på, och allt gick bra, fick jultallrik med, och det var ju gott. Med tanke på att man inte kunde följa med på julbordet. :)



Men nu längtar man ännu mer till julmaten, vilket jag inte kommer få eftersom att jag jobbar julafton, men ska nog ringa och fjäska lite för mormor och eventuellt få mat hemskickat med mamma och pappa :D
Får hoppas på det :D

Skönt att få sluta och åka hemåt, var egentligen tänkt att jag skulle träffa Finast en sväng, men han hade somnat, snutten och då pratade vi i telefon istället. Kom fram till att jag skulle komma till honom imorn istället, :)
Åka dit tills han slutar, och handla lite, kanske äta lite :D Får se, ska iaf sova kvar, skönt att få umgås med honom igen va ett tag sen nu :(
Men imorn så :)<3

Åkte även förbi Veronica på vägen hem, tog en eller två kvällscigg och pratade lite :) Trevligt :)<3
Ska fika imorn och gå promenad och så :)
Ska ta och lägga mig nu, eventuellt kolla på en film, om jag orkar, :)
Sovmorgon imorn igen, eftersom att jag är ledig :)


Goodbye, and Goodnight !


Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback