kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Måndag 7 December

Heey ! :)

Jo efter 2 lediga dagar så var det dags för jobb igen, och tack vare Finast så hade jag lite kraft till att jobba med, för helgen med honom var helt underbar, skulle kunna göra om det om och om igen :)

Klockan ringde iaf 5.30 imorse, och då vare ju bara att gå upp, se glad ut och göra sig iordning :)
Rullade till jobbet, och kom fram :P haha !
Drack kaffe och satte igång arbetet :) Och allt gick bra, behövde va ledig lite och samla lite krafter :)

Pratade med Veronica på rasten :) Skulle hem till henne och fika lite efter jobbet :)
Sen var det dags att arbeta lite mer, fick mess från Finast, vart lite glad då :)
Hade ett sånt där fånigt leende näst intill hela dagen efter det :) Alla hade lite kul åt mig :P
Men dom är även lite nyfikna :P hehe !

Klädde en jul(plast)gran på jobbet med, jätte kul :)



Och när man äntligen fick sluta och åka hem, så åkte jag som sagt hem till Veronica och William, drack lite kaffe, rökte och snackade lite, Wille sov när jag kom, men vaknade efter ett tag, :)
Stor kille nu :):D Går och snabbt går det då och då :)
Mös lite med honom, och busade lite :)

Sen åkte jag och Veronica till Easthammer och pantade lite burkar och handlade lite mat :)
Behövdes, och när jag kom hem så frostade jag av frysen lite, så att jag skulle få plats med all mat :)
Lagade lite mat, och åt alldeles för mkt, vart för mätt, och fick ont i magen, mådde lite illa. Usch.

Pratade med Finast, :) Vi prata ju iaf 42 minuter:) Sen sa vi godnatt och så :) Ska nog ses i helgen, förhoppningsvis :)

Måste in till Uppsala nån dag med, och handla lite julklappar och present till systerdottern, som fyller år på lördag.
Hm, vad ska man köpa till en 8 åring :P Det visar sig, man hittar alltid något :)


Men nu ska jag iaf ta och krypa ner i sängen, upp och jobba imorn igen, och sen får vi se om jag är ledig onsdag och torsdag. :)

Hoppas veckan går fort :)


Goodbye, and Goodnight !




Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback