kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 1 gånger

Lördag 26 Dec, Söndag 27 Dec & Måndag 28 Dec

Heeysaan ! :D

Jo lite lycklig känner jag mig nu faktiskt :) Men det har jag rätt att få va. Iaf lite. :)


Lördag 26 December;

Efter natten så var jag lite trött på morgonen, eller förmiddagen kanske man ska säga. När jag väl vaknade. :)
Men låg kvar och drog mig lite i sängen, kollade lite på tv, och det har jag rätt att göra när jag väl är ledig :)

Smsade lite med Finast, pratade med mamma, och så prata jag lite med Thomp. :)
Kollade på tv, gjorde mig iordning, åt lite mat. Men det var inte mkt, kände mig liksom inte hungrig =/ Och jag är en sån som inte kan äta när jag inte är hungrig, det känns bara fel att äta då :P

Men iaf, efter lite pyssel med mig själv och packande av lite små saker, så åkte jag ut till Kölinge.
Skulle få min julklapp av mamma och pappa, och sen fika lite med Thomas och Carro. Och sen se hur det skulle bli.

Det tog sitt lilla tag att ta sig ut till Kölinge, för vägen från 288an va inte fin alls, man bara slirade omkring på vägen, det är tur att man är uppvuxen på landet, och kan vägen utantill och kan bilen :)
Inget dike för mig inte :) Bara ta det lugnt så kommer man fram tillslut :)
Kom fram, gick in till mamma och pappa och fick en stor kram av pappsen :)<3
Och så fick jag julklappen, fick pengar :) Eftersom att jag har tjatat om en tvättmaskin, och vill ha en toppmatad, så då har pappa sagt att han skulle sponsra lite :) Och det fick jag då :)
Jätte glad, ska äntligen få min efterlängtade tvättmaskin, och det passar liksom bra nu till mellandags rean :)

Efter lite prat med mammsen och pappsen, och massa sms med Finast, så gick jag över till Thomp :)
Carro låg och powernapa :) Men kom upp efter en liten stund bara, vi drack kaffe och prata lite, och kollade lite tvättmaskiner och annat skoj på internet :)
Sen kollade vi på film med, och jag fortsatte smsa med Finast, han va med en kompis då, men jag skulle åka till honom när han skulle hem, :)

Och runt 00 tiden så hörde han av sig och sa att han skulle åka hem, och lägga sig och vila. Han hade fått ont i magen, och mådde inte bra alls. Men jag kunde komma iaf. :)
Och det vart jag glad för, :) Så åkte dit, men tog det lugnt, det va inge roligt väglag heller, men det gick att ligga 90 iaf. Men det tog väl en stund att åka till hjärtat :)

När jag kom fram så låg han i sängen, jag väckte honom när jag satte mig på sängkanten, och han vart glad över att se mig :) Awe <3

Men ont i magen hade han stackarn :( Vi la oss nästan direkt, kollade lite på tv, och mös lite grann :)
Han är så underbar min Finast :)

Vi somnade väl efter ett tag, eller ja, iaf jag. Stackars hjärtat hade ingen rolig natt, :(
Fick spring upp flera gånger. Och jag vaknade varje gång han gick ur sängen. Tyckte så synd om honom.

Jag lyckades iaf somna, och sov.

Goodbye, and Goodnight !



Söndag 27 December;

Vaknade på morgonen/förmiddagen av att han la en arm runt mig och drog min närmre. :) Älskar när han gör så. :)
Pussades lite, och kramades massa, fick höra att han hade somnat ordentligt strax innan 7 på morgonen. Och han va lite trött nu, och det va ju förståeligt.
Vi låg kvar ett tag i sängen, mös lite, somnade om, vaknade och mös lite mer. :) Skulle kunna ligga så hela dagen.
Men sen tyckte vi att det var dags att gå upp, så vi gick upp, och satte oss i soffan och kollade lite på tv, jag gick ut och rökte och sådär :)

Stackarn hade fortfarande ont i magen, så vi va bara hemma och tog det lugnt, men det är mys det med :)
Men vi lyckades somna lite när vi låg och kollade på tvn, och mös.
Vet inte hur länge vi sov, men jag va jätte trött när jag vi vaknade. Och hade kunnat somna igen.
Men vi gick och satte oss i soffan istället, jag gick ut och rökte och ringde Veronica och pratade lite :)
Och vi kom fram till vad det var för fel på hans mage, han va ju gravid tyckte vi :) haha ! :D
Så när jag kom in så sa jag det till honom, och han är ju så knäpp mitt hjärta, så han va ju med på det, och vi kom fram till att istället för att han gjort mig gravid så hade jag gjort honom gravid, och att vi skulle ha tvillingar, och vi skulle döpa dom till Piff och Puff, haha ! En liten kille och en liten flicka :)
Han är bra knäpp, men väldigt jäkla underbar ! :D<3

Och dom sparkade ju som tusan tvillingarna :P Haha ! ;D Vi hade iaf kul :)

Men sen lyckades jag somna lite igen, och vart bara ännu tröttare, så vi kom fram till att jag skulle sova kvar en natt till, och det ville jag ju :)
Så jag gick ut och tog kvällsciggen, och Finast följde med ut och tog bort lite is samlingar på min bil, duttiii han :)
Sen gick vi in, och la oss i sängen, kollade lite på filmen som gick på 4an, och mös en massa :)

När jag är med honom så känns alla problem så långt borta, och allt känns så bra, det känns som att tiden står stilla, och att det bara är vi.
När han håller om mig, så mår jag bra, jag kan inte sluta le. :)
Jag vet inte om jag vågar erkänna det nu, men om jag ska vara ärlig så tror jag att jag är lite kär i honom, inte så lite heller. :)
För jag tycker om honom jätte mkt, och set vet han om. Och det är ömsesidigt. Vilket gör mig mer glad. :D
Men vi tar det lugnt, tar det som det kommer. :)<3

Men är helt ärlig när jag säger att min Finast är den bästa och mest underbara :) Han är den finaste i mitt liv !<3



Efter massa mys, så var det dags att sova, båda skulle upp tidigt, och jobba :)


Goodbye, and Goodnight !



Måndag 28 December;

Klockan ringde tidigt, fööör tidigt, men det var dags att gå upp, och vart väckt av en puss :)<3
Klev upp motvilligt, klädde på mig, tog medicinerna och sådär.
Gick ut, startade mitt faenskap till bil, och började borsta bort en massa snö. Usch.

Finast va tvungen att åka, vi sa hejdå, och jag fick massa pussar, och sådär :D
Så åkte han och jag borsta av det sista och så åkte jag med. :)
Och det gick bra att åka, lite trött va jag dock, och skulle va tidigt till jobbet idag eftersom att jag inte börja förns kl.8, men va i Rasbo innan kl.7 :P Stannade i Vallby och köpte lite frukost och lunch, hade ju inte ätit på de senaste dygnet.
Men va inte hungrig nu heller, men kände att jag behövde få in mig någonting.
Efter att ha handlat lite så åkte jag till jobbet, va där 45 minuter tidigare än jag behövde, så jag lullade runt lite, träffade på nattarna, och så åt jag min frukost.
Sen vart klockan 8 och jag satte i gång med arbetet, och allt gick jätte bra. :)
Lite motgångar bara men det löste sig efter ett tag, och dagen fortsatte som vanligt.
Men jag tycker att dagarna går så fort när man gör andra saker än man är an med, att va upp på avdelningen, är en sak, och det är ju det man är van med, men så ska man va i köket, då blir allt så annorlunda. :)

Men somsagt så gick allt bra, men var lite trött när det var dags att åka hem. Åkte hem till Natta efter jobbet, vi kom fram till det när hon va förbi på jobbet tidigare under dagen. Hon höll på att laga lite mat och sådär, när jag kom :)
Så vi rökte lite, och så åt vi maten, och det va gott, och mättande. :)
Vi rökte lite mer och drack lite kaffe, och pratade och sådär :)

Men sen vart det dags för mig att åka hemmåt, behövde duscha lite :) Och va ju lite trött, så det va lika bra :)
Kom hem, och jag ställde mig i duschen på engång, och det va ju nice att duscha. :)
Klädde på mig myskläder efteråt, och bäddade ner mig i soffan men min mysiga filt :)

Smsade lite med Finast, och pratade med Veronica :)
Vi spelade lite alfapet, och det vart 1-1 idag :D
Hon gick och la sig för en stund sen, och jag ska krypa ner nu jag med, för nu har jag inte så mkt mer att skriva i min älskade blogg :)

Får se om man åker in till stan imorn och shoppar lite efter jobbet :)

Men nu ska jag iaf ta kvällsciggen och sen krypa ner under mitt täcke :)


Goodbye, and Goodnight !




Comments
Annica säger:

kikar in och önskar dig god fortsättning och gott nytt år!!



kram

Skriven: - Hemsida: http://trollmorsbusungar.blogg.se/

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback