kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Lördag 19 December

Heey !


Eftersom att jag sov hos mamma och pappa i natt, så vart det lite mer sovmorgon än vad jag är van med, och lite närmre till jobbet, gick iaf upp 10 i 6, klädde på mig, gick ner och slog på lite kaffe, gjorde mig klar, tog med mig kaffe ut, startade bilen, och rökte lite.
Har saknat det här med att starta bilen, så att den är varm när man kommer ut och ska åka. Det kan jag ju inte direkt göra nu när jag bor i lägenhet, för då lär jag inte ha nån bil kvar när jag ska ut och åka iväg. :P haha !

Men iaf, åkte till jobbet, lite ovan med vägen på morgonen, lite halare än vad det är på 288an :P
Men kom iaf fram, böt om och gick upp, sa godmorgon till Linda, och drack kaffe :)
Sen var det bara full fart, eftersom att det var julmiddag för de boende idag :)
Men allt gick bra och fina vart dom :) Och allt uppskattades :D

Men vi fick springa lite, haha ! Men det är det värt när man ser hur glada alla blir :)

Smsade lite med Finast med :) Han skulle till sin bror som fyllde år, och så skulle han på julbord med firman :)
Saknar honom, och det är ännu värre när jag vet att jag inte kan träffa honom just för stunden, för att han har andra saker för sig. Lite jobbigt, men det går :)
Får iaf prata med honom. :)

So hold my hand, and never let me go.. <3



Dagen på jobbet gick vädigt fort, fortare än vad det brukar gå, så klockan vart 15.30 jätte snabbt och det var dags att åka hem, och hur trött var jag inte då :P Uscha :P

Stannade på OK i Gimo när jag kom hem, köpte cigg och cola :)
Sen hem och bara va, lagade lite mat och tog det lugnt. Det va skönt det med, men hade hellre vare ute och hittat på något, nu när man väl är ledig och så :) Men det vart en lugn kväll, med tv och så :)
Pratade en sväng med Veronica men de vart lugnt där med :)

Pratade med Linda en sväng med, men var så trött då, så att det va inte ens kul att prata med mig. :P
Fick tända massa massa ljus här hemme med, minst 20 stycken, för att det var iskallt här hemma, hade väl 18 grader, men efter alla ljus så vart det iaf 20 grader, så det dög väl iaf.
Men ändå för kallt för mig, jag tycker om värme, vill ha mycket värme ! :P

Gick och la mig i sängen ganska snabbt, skulle kolla på tv hade jag tänkt, men somnade med tv på och så, :P
Vaknade till vid 3 tiden, och sänkte ljudet, och somnade om. :)


Goodbye, and Goodnight !


Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback