kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Lördag 12 December & Söndag 13 December

Heey !

Helgen vart inte riktigt som planerat i helgen, men ja, det gick ändå.


Lördag 12 December;

Klockan ringde som sagt 5.30, jätte trött, efter bara några timmars ynka sömn, gick upp gjorde mig iordning och åkte till jobbet.
Drack kaffe, pratade lite med Linda och så satte arbetet igång.
Men skönt att jag bara gick en kort dag, slutade kl.13.
Åkte då hem och duschade och hade mig, gjorde mig iordning, och sen åkte jag ut till Kölinge och grattade Amanda som fyllde 8 år.
Hon fick present och vi fikade med glass och tårta, och kaffe. Det är viktigt ! :)
Messade med Finast, och sådär.
Sen körde jag hem Helena och Amanda och så åkte jag tillbaka ut till Kölinge och gick över till Thomp och Carro.
Thomp ville ha skjuts in till stan.
Så va där, busade lite med Maya och så kom Carro hem, vi rökte lite och pratade :)
Sen kom Nisse och Viken, och dom drack lite öl och sådär.
Och sen var det dags att åka in till Uppsala, men vi stannade i Vallby en sväng först, och där träffade vi på Natta.
Och Thomp gick in och handlade lite, bland annat en cola till mig :)
Sen rullade vi in mot staden, jag släppte av dom i Gränby och så åkte jag runt lite på stan, försökte få tag på Finast.
Men det gick inte bra alls, allt bara sket sig. Pratade med Veronica, och så åkte jag hem till Gimo stället, och hämtade upp henne så åkte vi runt och hade kul, Tack vännen, det behövde jag :)<3
Vi va på fest, och åkte till Easthammer, kolla på småttingar, tutade och hade oss, lyssande på musik, skrattade, rökte :D haha ! Allt. Åkte tillbaka till Gimo, och så vart det kaos, men vi löste väl det.
Och sen var det dags för sängen, tråkigt trött va jag. Sovit dåligt, och jobbat. Usch.
Så jag slocknade på en gång när jag la mig. Vart väckt, men orkade inte, förlåt Thomp.
Men jag hade somnat påvägen in.

Men fick äntligen sova ut. Och det behövde jag verkligen.




Idag var det även 3 år sen Marcus lämnade oss helt, Jag saknar dig killen !
Vila i frid, så ses vi en dag, du kommer alltid att finnas med mig.
Älskar dig killen ! <3







Goodbye
, and Goodnight !




Söndag 13 December;

Jo, vaknade väl till liv runt 11 tiden, skönt att få sova ut. Men låg kvar i sängen och kollade på Idol repriserna, haha. Vet inte varför, har inte kollat på ett enda avsnitt hittills. Men ja, det vart så iaf.
Sen gick jag upp och satte på mig lite kläder och kollade datorn, så pratade jag med Veronica. :)

Efter det så gjorde jag iordning lite mat, åt och vart proppmätt, sen la jag mig på soffan och lyckades somna till lite.
Vaknade och messade med Finast, försöker väl lösa det mesta nu. Hoppas på det bästa.

Lyckades väl somna till lite igen. Blir lätt så när man ligger på soffan nerbäddad under en filt och är trött och uttråkad.

När jag väl vaknade till nästa gång, så kollade jag Face igen, och bestämde mig för att åka ner till OK och köpte lite chips och cola.
Försökte ringa Veronica men fick inge svar, åkte hem, och precis när jag kom hem så ringde hon upp.
Pratade en stund med henne, och sen har jag kollat på tv. Och nu kollar jag på en film.
Ska väl snart krypa ner i sängen, jobba imorn.


Goodbye, and Goodnight !


Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback