kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Fredag 4 December & Lördag 5 December

Heey !


Jo vart lite mkt igår därför skriver jag bloggen nu :)


Jo, klockan ringde 5.30 och då vare bara att gå upp och åka till jobbet.
Kom till jobbet, och drack massa kaffe på en gång :)
Sen var arbetet igång :) Skönt med god frukost när morgonarbetet va klart, och sen få lite rast, och sen gå av 2 timmar kl.13. :)
La min i vilorummet på min 2 timmars rast. Det va skönt att sträcka på kroppen. :)
Men klockan vart 15 ganska fort, och då var det bara upp på avdelningen och jobba igen :)
Och allt gick ju bra och sådär :)
Pratade med Finast en sväng, :) Då fick man lite nya krafter :)

Men ja, sen brakade det. Min älskade vän Linda skulle jobba natten, hade bytt med en annan nattare, men hon visste inte vem hon skulle jobba med.
Men hon kom iaf och sådär, men märkte att hon va själv. Det kom liksom ingen nattare.
Vi kollade det där och så vart det så att jag stannade kvar, men hade det inte vare för att Linda jobba så hade jag inte stannat. Jag gjorde det för hennes skull.
Men kan ju säga att det var det jobbigaste jag har gjort.
Men det var ju skönt när man väl kom hem, och fick lägga sig i sin egen säng och sova. :)
Somnade väl på direkten, vilket inte va så konstigt kanske :)


Sov, och vaknade till liv vid 16 tiden idag, och såg då att jag var telefontrackad :P
Men inte från Finast. :( Men han hade haft fullt upp :)

Nu ska jag nog ta och hoppa in i duschen, och så får vi se vad som händer, förhoppningsvis så får jag träffa Finast. Men annars vet jag inte, men jag hoppas.

Heeysåålänge ! :)


Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback