kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Fredag 11 December

Heey !

Jo, tyckte egentligen att det kändes lite halvt meningslöst att skriva bloggen nu, för jag har inte gjort annat än å jobba idag känns det som, gick upp halv 7 och åkte till jobbet kl.7. Började jobba 8, och så har jag jobbat till kl.21 ikväll. :)
Så tyvärr så har jag inte så mkt att skriva om idag, och är typ alldeles för trött för att skriva nå nu med. :P

Men jobbar imorn iaf, även fast jag skulle va ledig, men går bara en kort tur, 7-13 är inte så farligt, :)
Och efter jobbet blir det till att åka hem, duscha och sådär, sen åka ut och gratta lilla systerdotter som fyller 8 år, och sen vidare hem till Finast :)

Jaha, vad tycks om detta då, jag har inte ens följt Idol, haha, men kunde liksom inte unvika att se vem som vann iaf, det var liksom Idol-bombning på Face som gällde. Och ja, Erik vann ju.
Mig kvittade det, men han har ju fin röst det har han, men tyckte väl mer eller mindre att båda va lika bra, eller nå sånt.
Som sagt så har jag inte kollat på det, brukar bara kolla på uttagningarna för det är dom som är roliga :)
Men men, folk tycker att det är kul, så ja varför inte. :)

Men iaf, nu ska jag ta och krypa ner under täcket, vet att det vart en tråkigt blogg idag, och bara att den vart tråkig idag :O
Men har inte så mkt att skriva idag, blogg frossa haha !

Men skriver väl mer efter helgen :)




I Need You In My Life´<3






Goodbye, and Goodnight !


Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback